شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۲۹۱
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: گشت‌های محله محور رضویون نقش مهمی در امنیت استان بوشهر دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات ظهر سه‌شنبه در همایش متولیان گشت‌های رضویون در استان بوشهر اظهار داشت: به سهم خود از همه عزیزان در سپاه، بسیج، فراجا، دادگستری و اداره کل اطلاعات و اعضای شورای تأمین استان بوشهر که بابت نظم و امنیت استان به ویژه در ایام اغتشاشات اخیر تلاش و فعالیت‌های ارزشمندی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی نزدیک به سه ماه در مقابل توطئه بزرگ دشمن ایستادگی کردند و با ایمان راسخ و بصیرت بالا توانستند بار دیگر استکبار جهانی، سرسپردگان و مزدورانش را شکست دهند.

وی افزود: ابعاد خباثت‌های دشمن در فتنه اخیر به مراتب بیشتر از فتنه سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ بود و دشمن در این فتنه با تمام توان به میدان آمد و تمام مزدوران خود را از سلطنت طلب‌ها، تجزیه طلب‌ها و منافقین را بسیج نمود و شدیدترین بمباران رسانه‌ای خود را برعلیه ملت ایران به کار گرفت.

پورات گفت: دشمن در این فتنه به تمام ارزش‌ها و اعتقادات ملت ایران اسلامی تاخته و با کینه‌ای که نسبت به فرزندان انقلاب داشت به شکل وحشیانه ای فرزندان این ملت را به شهادت رسانده و جراحات بر پیکر مطهر آنان وارد نمود که نشان از کینه شدید آن‌ها نسبت به انقلاب، امام (ره) و رهبری دارد.

وی اظهار کرد: در فتنه اخیر پرچم مقدس ایران و قرآن را آتش زدند، چادر از سر زنان محجبه برداشتند، به ساحت مساجد و اماکن مقدس و روحانیت جسارت کردند و امنیت مردم برهم زدند، که همه این اقدامات نشان از کینه و عداوت دشمنان نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی ایران دارد.

ارتقای امنیت در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: یک سری غفلت‌ها از گذشته در حوزه فرهنگی داشتیم که باعث شد دشمن به راحتی بتواند فکر و ذهن جوانان ما را تسخیر کند و با استفاده از هیجانات ذوره نوجوانی و جوانی از آن‌ها در راستای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

پورات یادآور شد: در بحث گشت‌های محله محور رضویون، اکنون با فعالیت و تلاش دستگاه‌های عضو گشت‌های رضویون شاهد آرامش خیلی خوبی در تمام سطح استان بوشهر هستیم و این گشت‌ها کمک بسیار مؤثری در حوزه امنیت دارد و در واقع مکمل فراجا برای امنیت محلات شهری و روستایی است.

وی بیان کرد: نیروهای بسیجی فعال در گشت‌های رضویون به عنوان چشمان بیدار برای ارتقای امنیت هستند که باید در این خصوص حمایت لازم از آن‌ها صورت گیرد و فرمانداران باید در این خصوص اهتمام جدی داشته و هر حمایتی که لازم است انجام دهند.

پورات نقش گشت‌های رضویون را در ایجاد رفاه، امنیت و آسایش مردم مؤثر دانست و گفت: مردم شریف و آگاه استان بوشهر باید از خدمات و زحمات آنان آگاه باشند و حمایت‌های لازم را برای ارائه خدمات رسانی بهتر به عمل آوردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر