چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۶۷۳
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از ارائه مهارت‌های دانش بنیان برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد رضا میری صبح یکشنبه در نشست معاون کمیته امداد کشور اظهار داشت: در سالی که توسط رهبر انقلاب به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال نامگذاری شده، این نهاد با شناسایی ظرفیت‌های اشتغال در سطح استان و هدایت افراد تحت حمایت به مهارت آموزی مرتبط به این مشاغل، گام‌های اساسی برای کاهش بیکاری جامعه هدف برداشته است.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان بوشهر با آموزش مهارت‌های فنی و حرفه ای به ۷ هزار و ۶۰۰ مددجوی تحت حمایت توانست ۱۰۰ درصد برنامه آموزش‌های فنی و حرفه ای خود را در سال جاری محقق کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با بیان اینکه مهارت آموزی در حوزه اشتغال از اصول کار کمیته امداد است اظهار داشت: مددجویان پس از این دوره‌های آموزشی بخشی از آنها به مراکز صنعتی جهت اشتغال معرفی می‌شوند و بخشی دیگر با دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال خودشان به کار آفرینی روی می‌آورند.

میری با بیان اینکه همه آموزش‌های فنی و حرفه ای در قالب آموزش مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی ارائه شده است، افزود: یکی از دلایل پایداری طرح‌های اشتغال کمیته امداد ارائه آموزش‌های موردنیاز قبل، حین و بعد از اجرای طرح اشتغال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر