سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۱۶۰
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تعهد استانی ایجاد اشتغال این اداره کل درسال جاری به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۰۰ نفر بود که بطور کامل محقق شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، کمال صالح احمدی روز شنبه در جمع جوانان فرهیخته شهرستان گناوه باحضور استاندار بوشهر افزود: در این ارتباط تاکنون ۲۰۲ شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه محدودیت هایی برای استخدام در سطح دولتی وجود دارد، خطاب به جوانان اظهارداشت: دولت برای ایجاد اشتغال در همه حوزه ها از جمله ورزش و جوانان فرصت خوبی از طریق پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ با کارمزد ۴ درصد فراهم کرده است و از جوانان انتظار داریم از این فرصت گرانبها نهایت استفاده را ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: پرداخت این تسهیلات تنها مشروط بر این است که فقط به ازای هر ۱۵۰ میلیون تومان یک شغل ایجاد شود.

صالح احمدی گفت: امروز مهارت محوری با گذراندن دوره‌های آموزشی در حوزه ورزش خیلی سودمندتر از مدرک محوری است که باید به آن توجه شود و خیلی از درآمدهای مربیان ورزشی استان بوشهر در همین حوزه‌ها است.

پرداخت حقوق ماهانه به سه قهرمان ملی استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: برای سه ورزشکار این استان که سابقه قهرمانی در سطح جهانی و آسیایی در مسابقات دو و میدانی را دارند و ۲ نفر از آنها گناوه ای و خود را برای حضور در میادین بین المللی آماده می کنند، به رغم اعتبارات محدود حقوق ماهانه پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: سجاد نیک پرست، امیر خسروانی و شمشیری سه ورزشکاری هستند که برای حضور در مسابقات آسیایی چین و المپیک ۲۰۲۴ در حال آماده سازی هستند و امیدواریم در این ۲ رویداد مهم با کسب مقام و با برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی دل مردم ایران را شاد کنند.

پروژه‌های فعال ورزشی شهرستان گناوه

صالح احمدی گفت: چندین پروژه از محل اعتبارات مصوبات دور سفر رئیس جمهور، کمک‌های نماینده حوزه انتخابیه و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فعال هستند.

وی افزود: سالن ورزشی یکهزارو ۵۰۰ نفری بانوان گناوه از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور یکی از این پروژه ها است که اعتبارات آن جزو تعهدات وزارت نفت است و پیمانکار آن در قبال ارایه صورت وضعیت پیمانکار، پول نقد بموقع دریافت می کند.

صالح احمدی یادآورشد: این پروژه باید سرعت بیشتری بگیرد و از پیمانکار خواستیم که یک دوربین در محل پروژه نصب کند تا نظاره‌گر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پیست تارتان یکی دیگر از پروژه‌های ورزشی در این شهرستان است که درصورت اختصاص اعتبار موردنیاز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی بیان کرد: سه زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای فخرآوری، تل تل و چهارروستایی نیز در دست احداث است که تلاش خواهیم کرد در سفر پیشرو رئیس جمهور به استان تکمیل و افتتاح شود.

صالح احمدی افزود: تعمیرات چمن طبیعی شهرهای گناوه و ریگ و سالن نفت گناوه با حمایت و اعتباراتی که نماینده حوزه انتخابیه گذاشته است در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، با هماهنگی فرماندار شهرستان گناوه پروژه هایی را که قابلیت اجرایی دارند، نیاز سنجی و تهیه خواهیم کرد.

دهیاری‌ها از اماکن ورزشی رایگان استفاده کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اماکن ورزشی برای روستاهای دارای دهیاری به صورت رایگان قرار می گیرد اما در شهر طبق قانون به بخش غیردولتی و خصوصی اجاره و این اداره کل نظارت بر آنها می‌کند.

وی یادآورشد: پولی که مستاجران بابت کرایه اماکن ورزشی واریز می کنند به حساب خزانه دولت رفته و ظرف یک ماه ۹۷ درصد آن برگشت داده می شود و صرف هزینه های هیات و باشگاه‌ها خواهد شد.

صالح احمدی ادامه داد: ۲۸۰ مکان ورزشی در استان بوشهر وجود دارد که از این مجموع ۳۰ تا ۴۰ مکان آن جذابیت برای مزایده در بخش خصوصی دارد و هزینه‌های مابقی آن بر دوشمان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از حمایت و مساعدت فرماندار گناوه و نماینده حوزه انتخابیه در اختصاص اعتبار به حوزه ورزش تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر