چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کمیته آماری فصل اول سال 94 با حضور کارشناس مسئول واحد آمار ،مسئولین واحدهای ستادی و سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، قائم مقام شبکه در مورد دستورالعمل ها و نامه های ابلاغی از شبکه بهداشت و درمان به مراکز بهداشتی گفت ، سرپرستان باید نظارت و دقت بیشتری در خصوص اجرایی شدن مفاد ذکر شده در دستورالعمل ها و نامه ها داشته باشند .
کد خبر: ۱۳۲۴۴
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: کمیته آماری فصل اول سال 94 با حضور کارشناس مسئول واحد آمار ،مسئولین واحدهای ستادی و سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، قائم مقام شبکه در مورد دستورالعمل ها و نامه های ابلاغی از شبکه بهداشت و درمان به مراکز بهداشتی گفت ، سرپرستان باید نظارت و دقت بیشتری در خصوص اجرایی شدن مفاد ذکر شده در دستورالعمل ها و نامه ها داشته باشند .

\n\n

مهندس حسین دلخواه، همچنین در رابطه با تعامل بهتر و گسترده بین سرپرستان مراکز با دهیاری ها ،شورای محل و بخشداران مطالبی را بیان کرد .وی همچنین در خصوص مدیریت هزینه واثر بخشی منابع در مراکز و خانه های بهداشت زیر مجموعه،نکات مورد نیاز را یادآور شد. 

\n\n

\n\n

وی بر ارسال به موقع و بدون تاخیرفرم های اماری به واحد های ستادی نیز تاکید نمود .

\n\n

در ادامه حیدر باباعلی، کارشناس مسئول واحد آمار شبکه، در خصوص تشکیل کمیته آماری در پایان هر ماه و ارسال آن به شبکه تاکید نمود و گفت ، سرپرستان باید از تمامی آمارهای مرکز اطلاع داشته باشند و شاخصهای گرفته شده را در برد سرپرستی نصب نمایند.

\n\n

سپس سرپرستان مراکز بهداشتی و درمانی آمار و شاخص های مهم را به تفکیک بیان نمودند و در خصوص کاهش یا افزایش شاخص های بهداشتی خود توضیحات لازم را ارئه کردند.

\n\n

در این جلسه همچنین ،مسئولین واحد های ستادی انتظارات واحد های خود از مراکز را بیان کردند وبا توجه به تحلیل و بررسی سرپرستان مراکز و مسئولین ستادی در خصوص آمار و شاخص ها ،مراکزی که فرم های آماری و کمیته آماری خود را در موعد و زمان مقرر به شبکه ارسال کرده بودند مورد تشویق قرار گرفتند.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر