سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۱۳۲۸۷۸
سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در تلاش هستیم بانوان در ورزشگاه حضور پیدا کنند، گفت: باید گروهی که ناسزا می‌گویند مشمول جریمه شوند تا بستر برای حضور بانوان مخدوش نباشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، شامگاه دوشنبه در جلسه انتخابات هیأت فوتبال استان البرز با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی در انتخابات البرز قابل تقدیر است، گفت: اینکه در فوتبال اختلاف سلیقه وجود داشته باشد طبیعی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه‌ها منشا پویایی خواهد بود، ادامه داد: اختلاف سلیقه در داوری هم به همین شکل است ولی در داوری نباید اشتباه تاثیرگذار داشته باشیم زیرا باشگاه‌ها هزینه، کار و تلاش می‌کنند و این حق طبیعی آن‌هاست که داوری اشتباه کمتری داشته باشد و بیشتر بدود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه وجه لاینفک داوری گاهی اشتباه است که یک هفته به نفع و یک هفته به ضرر است، گفت: هیچ پدیده ای را در دنیا نمی‌توان با فوتبال مقایسه کرد.

اظهار نظر رییس فدراسیون فوتبال در خصوص البرز

رییس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه استان البرز ظرفیت‌های خوبی در حوزه سرمربی دارد، اظهار کرد: حضور ۱۵ تن از استعدادهای ورزشی البرز در تیم‌های ملی بیانگر ظرفیت خوب این استان می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان البرز چهار داور بین المللی و ۲۸ تیم در لیگ‌های کشوری دارد، یادآور شد: در این میان تیم‌های البرزی هزار و ۵۰۰ مسابقه برگزار کرده اند که همه این‌ها نشانگر حال خوب فوتبال در البرز است.

حضور بانوان در استادیوم

تاج در ادامه به موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ها اشاره کرد و گفت: این روزها برای ورود بانوان به استادیوم ها تلاش می کنیم که امیدواریم به‌زودی اتفاق بیافتد.

به گفته رییس فدراسیون فوتبال بانوان باید حتما بیایند و بازی ها را از نزدیک ببینند. واقعیت این است که طرفداری که موافق و مخالف است باید در ورزشگاه چارچوب را رعایت کند و ناسزا نگوید و باید جلوی بی احترامی به تیم‌های دیگر را بگیریم.

وی بهترین و کوتاه‌ترین راه برای برخورد با این بی اخلاقی ها را جریمه های مالی دانست و توضیح داد: متخلف باید این جریمه را جیب خودش بدهد نه آنکه باشگاه مجبور به پرداخت آن شود زیرا هر کسی که میل به پرخاشگری دارد وقتی جریمه اش را بدهد می فهمد که باید رعایت کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر