چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کمیته امداد دشتستان از جذب 250 حامی ایتام در این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رمضان غلامی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: حمایت از ایتام و نیازمندان و ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از اساسی‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد در سال جاری است.\n\nوی افزود: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی نسبت به سنوات قبل رشد محسوسی داشته و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل باید تلاش و فعالیت بیشتری کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۹۹
يکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: مدیر کمیته امداد دشتستان از جذب 250 حامی ایتام در این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: حمایت از ایتام و نیازمندان و ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه از اساسی‌ترین دغدغه‌های کمیته امداد در سال جاری است.

\n\n

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی نسبت به سنوات قبل رشد محسوسی داشته و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل باید تلاش و فعالیت بیشتری کنیم.

\n\n

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوع کمیته امداد در خدمات‌رسانی به جامعه هدف خاطر نشان کرد: کمیته امداد در راستای سیاست‌های کلان خود که توانمند سازی و خودکفایی و کمک به مدد جویان است اقدامات مختلفی در قالب طرح‌های گوناگون انجام داده که پرداخت تسهیلات خوداشتغالی، طرح همیان مولا، طرح محسنین و طرح اکرام ایتام و ... از این طرح‌هاست.

\n\n

غلامی از جذب 250 حامی ایتام در شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی صورت گرفته، در ماه مبارک رمضان امسال تعداد 250 حامی به تعداد حامیان ایتام ما در شهرستان اضافه شده که امیدوار هستیم خدماتی در خور شان و جایگاه نیازمندان ارائه کنیم.

\n\n

وی بیان کرد: در آبپخش شاهد حمایت قابل توجه حامیان ایتام هستیم و تعداد 125 حامی جدید در این بخش ولایت‌مدار جذب شده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس کمیته امداد بخش آبپخش نیز اظهار داشت: سرکشی به خانوارهای ایتام و نیازمندان به منظور شناخت دغدغه‌ها و نیازهای مددجویان است و تمام ظرفیت موجود را برای موفقیت در این مسیر به کار می‌گیریم.

\n\n

علی‌اکبر جوکار گفت: تمام ظرفیت‌ موجود را به کار می‌گیریم و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم و بتوانیم دغدغه‌های مددجویان را برطرف کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر