چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان بوشهر:
کد خبر: ۱۳۳۱۱۵
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان بوشهر گفت: اکنون حدود نیمی از جمعیت استان یعنی حدود ۵۰۰ هزار نفر مشمول تعاونی مرزنشینان هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، عبدالرشید حسینی شنبه ۶ اسفند در جمع خبرنگاران از واردات و تخلیه دوهزار و ۴۰۰ تن برنج از طریق تعاونی مرزنشینان استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: این محصول از طریق این تعاونی‌ها از ۱۵ اسفند بین مردم ساحل‌نشین استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ تن برنج وارداتی قبل از عید نوروز و بقیه در فروردین و در ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود، افزود: هزار و ۴۰۰ تن برنج وارداتی قبل از عید نوروز و بقیه در فروردین و در ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان بوشهر با اشاره اینکه پیش از این هزار و ۸۰۰ تن برنج با قیمت مصوب از طریق تعاونی مرزنشینان بین اعضای تعاونی‌ها توزیع شده است، تصریح کرد: همچنین ضمن توزیع ۴۰۰ تن روغن خوراکی، ۲۱۰ تن چای و ۱۷ تن ادویه‌جات، ۲۱۰ تن شکر نیز در حال توزیع است

حسینی با بیان اینکه قیمت این کالاها ۳۰ درصد نسبت به قیمت بازار ارزان‌تر است، گفت: به‌طور مثال قیمت هر کیلوگرم چای که در بازار بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است، در تعاونی مرزنشینان به قیمت ۱۸۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به فعال شدن ۱۳ تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر، عنوان کرد: تا هفته آینده ۲ تعاونی مرزنشینان دیگر استان فعال می‌شود

مدیرعامل تعاونی مرزنشینان استان بوشهر از ثبت‌نام بیش از ۹۰ درصد جمعیت مشمول در تعاونی‌های مرزنشین استان خبر داد و اضافه کرد: این تعاونی‌ها نسبت به توزیع کالاهای مختلف به مردم اقدام می‌کنند.

حسینی بیان کرد: در استان بوشهر ۲۳ تعاونی مرزنشین ثبت شده که برخی از آن‌ها در سال‌های گذشته به دلایل مختلفی غیر فعال شده‌اند.

وی از واردات و تخلیه دوهزار و ۴۰۰ تن برنج از طریق تعاونی مرزنشینان استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: این محصول از طریق این تعاونی‌ها از ۱۵ اسفند بین مردم ساحل‌نشین استان توزیع خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر