پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۴۲۲
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود زمینه میزبانی و پذیرایی از مهمانان نوروزی در این استان فراهم شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: هرچند هنوز تعطیلات نوروزی آغاز نشده اما شهرهای ساحلی این استان از جمله دیلم، گناوه، دلوار و دیر از 40 روز گذشته تاکنون محل رفت و آمد هموطنانمان از اقصی نقاط کشور بوده و با توجه به شرایط جوی مناسب انتظار می‌رود جمعیتی بیش از نوروز سال 1401 وارد استان شوند.

وی افزود: جمعیتی که وارد استان بوشهر می‌شود انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین بخش جمعیت کشور به شمار می‌روند که در جاهای تعیین شده چادر می‌زنند، غذایی تهیه و پس از خرید و استفاده از ساحل به شهر خود بازمی‌گردند برهمین اساس باید بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت مدیریت مساحل فرهنگی در ایام نوروز گفت: 6 کارگروه برای مدیریت نوروز و تامین خدمات عمومی از جمله اقلام اساسی، حمل و نقل، بهداشت، امداد، امنیت عمومی، مسائل فرهنگی و کنترل ساحل تشکیل شده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تلاش می‌شود امنیت عمومی مردم و مهمانان نوروزی تامین و سفر خوب، خوش و ایمنی در ایام نوروز برای گردشگران و مردم ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر