جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، مدیران جدید تامین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای آبپخش معارفه شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، بخشدار آبپخش ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبپخش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: به برکت خون شهیدان ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.\n\nعلی مردانلو از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته یاد کرد و افزود: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت‌های خود تاکنون دستاوردهای بزرگی در زمینه‌های مختلف داشته است که از جمله آنها می‌توان به بحث توافق هسته‌ای اشاره کرد.
کد خبر: ۱۳۵۹۴
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، مدیران جدید تامین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای آبپخش معارفه شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بخشدار آبپخش ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبپخش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: به برکت خون شهیدان ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

\n\n

علی مردانلو از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته یاد کرد و افزود: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت‌های خود تاکنون دستاوردهای بزرگی در زمینه‌های مختلف داشته است که از جمله آنها می‌توان به بحث توافق هسته‌ای اشاره کرد.

\n\n

وی اضافه کرد: اقتدار ایران اسلامی در مذاکرات هسته‌ای هویدا شد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای که به گفته بزرگان نظام اسلامی از بهترین‌ها هستند، توانستند عزتمندانه و مدبرانه 6 کشور مذاکره کننده را به پذیرش حقوق ملت ایران قانع کنند و برای نخستین بار در تاریخ یک کشور بدون تغییر نظام یا جنگ و خونریزی از ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد خارج شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، بخشدار آبپخش به انتخابات اسفندماه سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود و از اهمیت زیادی برخوردار است و ان‌شاءالله باید تمهیداتی اندیشیده شود که با بی‌طرفی کامل برگزار شود.

\n\n

مردانلو به استقلال و ارتقای ادارات این بخش نیز اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های فراوان اداره آموزش و پرورش و دادگاه عمومی مستقل شدند و نمایندگی فنی و حرفه‌ای نیز در این بخش مستقر شد.

\n\n

وی همچنین از برگزاری جشنواره خرما در اواخر شهریورماه سال‌جاری در بخش آبپخش خبر داد.

\n\n

در این مراسم محمد رئیسی‌نژاد و محمد قاسمی به عنوان مدیران جدید تامین اجتماعی و فنی و حرفه‌ای بخش آبپخش معارفه شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر