سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار گناوه گفت: به منظور یکسان سازی مبلمان شهری وساخت وسازها، تشکیل کمیته زیباسازی در شهرداری گناوه در برنامه کاری قرار گرفته و بزودی تشکیل می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز پنجشنبه در جمع بازاریان گناوه در مسجد جامع این شهر افزود: فعالیت این کمیته به قدری فراگیر و حساس است که حتی روی نمای بیرونی ساختمان ها هم نظارت خواهد کرد.\n\nوی افزود: این کمیته هم در بعد نظارتی وهم ایجاد راه کارهای مناسب برای نحوه زیباسازی شهر در زمینه های گوناگون مبلمان شهری، ساماندهی معابر و بوستان ها، واحدهای تجاری و خانه های مسکونی فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۶۱۰
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۶

فکرشهر: شهردار گناوه گفت: به منظور یکسان سازی مبلمان شهری وساخت وسازها، تشکیل کمیته زیباسازی در شهرداری گناوه در برنامه کاری قرار گرفته و بزودی تشکیل می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد طاهری روز پنجشنبه در جمع بازاریان گناوه در مسجد جامع این شهر افزود: فعالیت این کمیته به قدری فراگیر و حساس است که حتی روی نمای بیرونی ساختمان ها هم نظارت خواهد کرد.

\n\n

وی افزود: این کمیته هم در بعد نظارتی وهم ایجاد راه کارهای مناسب برای نحوه زیباسازی شهر در زمینه های گوناگون مبلمان شهری، ساماندهی معابر و بوستان ها، واحدهای تجاری و خانه های مسکونی فعالیت خواهد کرد.

\n\n

وی با اشاره به این که شهر گناوه کاستی های زیادی دارد، افزود: برای برطرف کردن آنها نیاز به یک کار جدی داریم که راهی جز همفکری وهمکاری مردم با مجموعه شهرداری وجود ندارد.

\n\n

طاهری گفت: بازار گناوه رقبای زیادی پیدا کرده اگر متوجه نشویم وسریع برای برطرف کردن مشکلات عدیده این شهر ازقبیل مشکل دست فروشان وسد معبر، مبلمان شهری، مشتری مداری وایجاد حداقل امکانات رفاهی دست به دست هم ندهیم بازار گناوه را از دست رفته خواهیم دید.

\n\n

شهردار گناوه درزمینه ساماندهی دست فروشان اظهار کرد: حل این مشکل دیرینه نیاز به تعامل میان مغازه داران وشهرداری دارد. 

\n\n

وی افزود: در صورتی که مغازه داران یک قدم جلو بیایند، مجموعه شهرداری نیز چندین گام به پیش برمی دارد اما اگر همکاری نشود، شهرداری نیز قادر به انجام آن نخواهدبود.

\n\n

طاهری با اشاره به حوادث ناگوار آتش سوزی چند مجتمع تجاری در استانهای همسایه گفت: تنگ بودن معابر در سایت تجاری، درهم ریختگی کابل های هوایی برق، ناهمگون بودن سایبان ها و تابلوهای مغازه ها هشدار و زنگ خطر جدی برای احتمال وقوع حوادث آتش سوزی در سایت تجاری گناوه است.

\n\n

وی اظهارکرد: بحث ساماندهی مبلمان شهری تنها بحث زیباسازی شهر نیست بلکه دارای بعد امنیتی است.

\n\n

طاهری گفت: اگر بازاریان همراه شوند نه تنها بحث ساماندهی سایبان ها و دست فروشان حل می شود بلکه تا جایی که در توان شهرداری باشد درهمه مشکلات وناهمگونی ها بازار کمک خواهد کرد.

\n\n

شهردار گناوه با اشاره به این که نبود سرویس های بهداشتی مشکل دیرینه بازار گناوه است افزود: با ساخت چندین چشمه در نزدیکی بازار، بزودی این مشکل برای همیشه برطرف می شود.

\n\n

وی گفت: حد فاصل پلیس راه تامیدان ورودی شهر گناوه چهره نازیبایی پیدا کرده که این مسیر را ساماندهی و درقلمرو مبلمان شهری قرار دهیم.

\n\n

دراین نشست، نمایندگان بازاریان به اظهارنظر و مشکلات موجود بازار گناوه اشاره کردند.

\n\n

فعالیت گسترده افاغنه در بازار، نبود سرویس های بهداشتی، افزایش نرخ کرایه مغازه ها، فروش اقلام منکراتی، تردد وسایل نقلیه درون پیاده روها، فعالیت گسترده متکدیان ونبود نور کافی ازمهمترین این مشکلات است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر