چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر مخابرات منطقه بوشهر:
کد خبر: ۱۳۶۷۵۱
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: مدیر مخابرات منطقه بوشهر از انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت اجرای پروژه FTTH (ارتباط بر بستر فیبر نوری) با شهرداری دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از دیلم، علی مهرپویا چهارشنبه ۳۰ فروردین در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت اجرای پروژه FTTH (ارتباط بر بستر فیبر نوری) با شهرداری دیلم  اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور مشارکت و همکاری دوجانبه درخصوص ایجاد شبکه وتوسعه زیرساخت‌ها و بهره برداری از سرویس FTTH  برای ایجاد شهر هوشمند با رویکرد هم افزایی جهت رفع نیازمندی‌های طرفین و ارائه سرویس مورد نیاز شهروندان در شهرستان دیلم منعقد گردیده و امیدواریم این سرویس با کیفیت را هرچه سریعتردر اختیار مردم شهرستان قرار دهیم.

وی با تشریح مزایای سرویس‌های باند پهن بر بستر فیبر نوری اظهارداشت: در طول اجرای این طرح نیازمند همکاری و همیاری شهرداری‌ها هستیم تا موانع توسعه شبکه فیبر نوری برطرف گردیده و بهره برداری از این طرح طبعا کمک شایانی به رشد و ارتقاء شاخص ارتباطی در سطح استان خواهد کرد.

شهردار دیلم نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های زیرساختی و ارزشمند مخابرات منطقه، نسبت به اجرای هرچه سریع‌تر این تفاهم نامه و بهره مندی مردم شهرستان دیلم از سرویس FTTH تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر