جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۱۳۷۱۹۶
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: تیم والیبال حیدری بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان به مقام قهرمانی تورنمنت چند جانبه منطقه‌ای جام رمضان یادواره شهید مرتضی ناطق زاده در بندر دیلم از توابع استان بوشهر نائل شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، این مسابقات با حضور ۶ تیم از استان‌های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در سالن شهید ناطق زاده شهر دیلم برگزار شد.

در دیدار پایانی این مسابقات که نادر انصاری نائب رئیس کنفدراسیون والیبال ساحلی آسیا و فدراسیون والیبال حضور داشت، ، نماینده استان خوزستان در یک بازی نفس‌گیر با تیم مدرسه والیبال پیران بندر دیلم استان بوشهر به مقام قهرمانی این دوره دست یافت.

تیم‌های مدرسه والیبال دیلم و هیات والیبال شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد به مقام دوم و سوم این دوره دست یافتند.

نائب رئیس کنفدراسیون والیبال ساحلی آسیا و فدراسیون والیبال روز سه شنبه در حاشیه این دیدار گفت: وجود چهره هایی نام آشنا در ورزش والیبال همچون محمدعلی پیران در این شهر نشان از وجود استعدادهای درخشان در مناطق دور دست کشور دانست.

نادر انصادری هدف از برگزاری این مسابقات منطقه‌ای را شناسایی و شکوفا شدن استعدادها و ظرفیت‌های ناشناخته در نقاط مختلف و تعامل ورزشی بین شهرها و استان‌های همجوار عنوان کرد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر و همسایگی استان خوزستان قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر