جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: مردم مومن و نمازگزار زابل امروز /جمعه/ در اعتراض به وضعیت کنونی سیستان و 17 سال خشکسالی و گرد و غبار بادهای موسمی که در چند روز اخیر نفس کشیدن را برایشان سخت کرده است با ماسک در نماز جمعه شرکت کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه زابل در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور با نشاط و مطالبه گرانه مردم به ویژه جوانان این مرز بوم که به نشانه اعتراض با رعایت قوانین مملکت اسلامی با ماسک تنفسی در نماز جمعه شرکت کردند، اظهار داشت: این مردم با اتحاد و همدلی بدنبال احقاق حقوق خود و توجه مسوولان به مشکلات این منطقه هستند.
کد خبر: ۱۳۷۷۴
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۳

فکرشهر: مردم مومن و نمازگزار زابل امروز /جمعه/ در اعتراض به وضعیت کنونی سیستان و 17 سال خشکسالی و گرد و غبار بادهای موسمی که در چند روز اخیر نفس کشیدن را برایشان سخت کرده است با ماسک در نماز جمعه شرکت کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه زابل در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور با نشاط و مطالبه گرانه مردم به ویژه جوانان این مرز بوم که به نشانه اعتراض با رعایت قوانین مملکت اسلامی با ماسک تنفسی در نماز جمعه شرکت کردند، اظهار داشت: این مردم با اتحاد و همدلی بدنبال احقاق حقوق خود و توجه مسوولان به مشکلات این منطقه هستند.

\n\n

حجت الاسلام علی اکبر کیخا با تقدیر از حضور مردم و جوانان در نماز جمعه و اعلام اعتراض به مشکلات سیستان در چارچوب قوانین یادآور شد: هر زمانی که مردم متعهد و بدور از نگاه قومی و قبیله ای بر حقوق حقه خود تاکید داشته باشند به نتیجه خواهند رسید.

\n\n

\n\n

امام جمعه زابل همچنین با تقدیر ار رسانه های ارتباط جمعی به سبب بیان مشکلات مردم سیستان در چند روز گذشته گفت: اخبار منتشره از طریق رسانه های ارتباط جمعی نگاه ها را به تالاب بین المللی هامون و منطقه سیستان جلب کرد.

\n\n

وی افزود: مردم سیستان در چند روز گذشته در کنار رنج های بوجود آمده از ریزگردها و خشکسالی ها، سخنی از رییس سازمان حفاظت محیط زیست شنیدند که آنان را بسیار آزرده خاطر کرد.

\n\n

وی با ابراز گلایه از مسوولان اداره حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان و شهرستان زابل نسبت به عدم اطلاع رسانی در خصوص تالاب هامون اظهار داشت: استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کردند که برای پیگیری مشکلات ریزگردها با معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور نشست و گفت وگو داشته و مقرر شده جلسه ستاد بحران در منطقه مخصوص هامون برگزار شود.

\n\n

حجت الاسلام کیخا با اشاره به 23 مرداد سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش سراسر مسلح و جنایتکار رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست گفت: راه پیروزی کشورهای مسلمان از جمله فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و دیگر کشور ها مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار است.

\n\n

\n\n

وی افزود: جهان اسلام وعده خدا را می بییند چرا که به وظیفه خود عمل کرده اند و کشورهای اسلامی می بایست پی به قدرت خود ببرند و بدانند که دشمنانشان ضعیف هستند.

\n\n

امام جمعه زابل اظهار داشت: داعش و صهیونیست چهره واقعی انگلیس، آمریکا و جهان خواران و جنایتکاران زمان را به خوبی برای مردم دنیا نمایان کردند.

\n\n

وی با اشاره به سالروز بازگشت نخستین آزادگان افتخار آفرین به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان به عنوان سندهای پر افتخار و کوههای مستحکم باعث استحکام انقلاب شدند.

\n\n

حجت الاسلام کیخا از استاندار سیستان و بلوچستان و مسوولان کشور خواست تا تکلیف منطقه آزاد تجاری سیستان را مشخص کنند.

\n\n

مردم نمازگزار زابل هدف از گذاشتن ماسک تنفسی و شرکت در نماز جمعه را توجه دولتمردان به مشکلات منطقه به ویژه وضعیت ریزگردها عنوان کردند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر