پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از بهره‌برداری از بزرگراه برازجان گناوه تا پایان امسال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی در راستای توسعه و عمران استان بوشهر از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌گیرد و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.\n\nوی افزود: سرکشی به شهرستان‌های مختلف و بازدید از پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در این مناطق مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا به اهداف و نتایج مورد نظر خواهیم رسید.
کد خبر: ۱۳۷۸۴
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از بهره‌برداری از بزرگراه برازجان گناوه تا پایان امسال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی در راستای توسعه و عمران استان بوشهر از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌گیرد و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

\n\n

وی افزود: سرکشی به شهرستان‌های مختلف و بازدید از پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در این مناطق مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا به اهداف و نتایج مورد نظر خواهیم رسید.

\n\n

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مهم‌ترین اولویت مسئولان اداره کل راه و شهرسازی است و امسال بیشترین اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها صرف شده است.

\n\n

رستمی تصریح کرد: در دشتستان نیز چند پروژه مهم و ارزشمند در دست اجراست که تکمیل و راه‌اندازی بزرگراه گناوه به برازجان مهم‌ترین و ارزشمند ترین پروژه است.

\n\n

به نوشته ی فارس، مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از بهره‌برداری از بزرگراه برازجان گناوه تا پایان امسال خبر داد و اضافه کرد: این محور به طول 85 کیلومتر تا اسفندماه امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری کامل قرار می‌گیرند.

\n\n

رستمی بیان کرد: بزرگراه برازجان به گناوه هم‌اکنون پیشرفت حدود 80 درصدی دارد و تعدادی از قطعات این محور تکمیل شده و زیر بار ترافیک قرار دارند.

\n\n

وی یادآور شد: هم‌اکنون در چند جبهه کاری شاهد فعالیت در این محور مهم هستیم و به فضل خدا در موعد مقرر به اهداف خود خواهیم رسید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر