چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۰۷۸
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه همه برای تربیت نسلی بهتر باید به آموزش و پرورش کمک کنند، افزود: همه با هم باید برای تربیت نسلی ممتاز تلاش کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی موحدی صبح شنبه در مراسم تجلیل از معلمان مدارس پایگاه دریایی بوشهر ضمن را تبریک هفته معلم خاطرنشان کرد: شعاری که باید در نظر گرفته شود این است که آموزش و پرورش برای همه و همه برای آموزش و پرورش باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه همه برای تربیت نسلی بهتر باید به آموزش و پرورش کمک کنند، افزود: همه با هم باید برای تربیت نسلی ممتاز تلاش کنیم، هدف اصلی دانش آموزان هستند، که آینده سازان میهن عزیزمان هستند.

وی با اشاره به وظیفه مهم و حیاتی معلمان افزود: معلمی که جوانی خود را برای نسل آینده گذاشته باید ارج نهاده شود.

این مقام مسئول یادآور شد: می‌توانیم در هر حوزه‌ای یک رقیب مانند هوش مصنوعی بسازیم، هوش مصنوعی می‌تواند بهتر از معلم تدریس کند یا بهتر از یک خلبان خلبانی کند، شاید هوش مصنوعی بتواند بهتر از معلم تدریس کند ولی نمی‌تواند بهتر از معلم تربیت کند، تربیت فقط با حضور معلم امکان پذیر است.

نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در این مراسم عنوان داشت: ما امروز بیشتر از هر زمان به تربیت نسل آینده نیاز داریم.

امیر دریادار دوم احسان نصیری افزود: معلمان باید هنر هدایت، مهارت و بازدارندگی داشته باشند.

وی گفت: امیدواریم اولیا قدردان زحمات معلمان باشند و هر روز هستی روز معلم باشد چون تربیت تعطیل نمی‌شود.

مراسم گرامیداشت هفته معلم با هدف ارج نهادن به زحمات معلمان پایگاه دریایی بوشهر به دعوت از معلمان ۱۰ مدرسه پایگاه به همراه خانواده آنان در تالار دریادلان پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر