سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در کمیته برنامه ریزی شهرستان مطرح شد؛
فکرشهر: وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتبارات تخصیص یافته برای اجرا و تکمیل 470طرح و پروژه عمرانی 710میلیارد ریال بود، خاطرنشان کرد: همه مدیران باید این نکته را مد نظر داشته باشند که...
کد خبر: ۱۳۸۳۶
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: 650 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای سالجاری برای اجرای 400 پروژه عمرانی در شهرستان دشتستان اختصاص یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در کمیته برنامه ریزی دشتستان افزود: باتوجه به وجود تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام در این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان بوشهر مهمترین رویکرد ما تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاتر و پرداخت مطالبات پیمانکاران می باشد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتبارات تخصیص یافته برای اجرا و تکمیل 470طرح و پروژه عمرانی 710میلیارد ریال بود، خاطرنشان کرد: همه مدیران باید این نکته را مد نظر داشته باشند که با توجه به محدود بودن سقف اعتبارات آغاز طرح جدید و افزودن به اعتبار تخصیص یافته امکان پذیر نیست.

\n\n

فرماندار دشتستان گفت: تنها می توان در حوزه اجرایی همان دستگاه با صلاحدید بودجه ای را جابجا کرد.

\n\n

\n\n

معاون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر نیز گفت: اعتبار مورد نیاز برای جبران کسری بودجه، اتمام پروژه ها، پرداخت مطالبات و پیشنهادات دستگاه های دشتستان دوهزار و 184میلیارد ریال می باشد.

\n\n

اصغر ناصری اضافه کرد: با تخصیص میزان 650 میلیارد ریال برای سالجاری تنها 30 درصد اعتبار مذکور تامین خواهد شد که مدیران باید تلاش کنند از منابع متفرقه این میزان را به هم نزدیک کنند.

\n\n

وی یادآور شد: بالاترین میزان اعتبار تملک دارایی برای دشتستان به ترتیب در حوزه های مسکن، عمران شهری و روستایی، عشایری و پس از آن منابع آب، آموزش و حمل و نقل هزینه خواهد شد. 

\n\n

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر