جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: میزان پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی بوشهر به مطالبات مردم رصد می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی صبح دوشنبه در نشست کمیته پیگیری درخواست‌های مردمی استان بوشهر اظهار داشت: خدمت به مردم باید در دستور کار همه مسئولان باشد و از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده شود.\n\nوی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت و دستیابی به اقتدار نیازمند ارتباط مدیران با مردم است، تصریح کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارند و باعث پایداری و اقتدار کشور می شوند.
کد خبر: ۱۳۸۴۷
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: میزان پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی بوشهر به مطالبات مردم رصد می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی صبح دوشنبه در نشست کمیته پیگیری درخواست‌های مردمی استان بوشهر اظهار داشت: خدمت به مردم باید در دستور کار همه مسئولان باشد و از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده شود.

\n\n

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت و دستیابی به اقتدار نیازمند ارتباط مدیران با مردم است، تصریح کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارند و باعث پایداری و اقتدار کشور می شوند.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بزرگترین سرمایه کشور را مردم دانست و اضافه کرد: باید توجه ویژه‌ای به مردم صورت گیرد و هیچ ضربه‌ای نباید به پیکره اجتماع وارد شود و از این سرمایه اجتماعی حمایت شود.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه تکریم مردم از سوی مدیران باید از سوی مردم قابل لمس باشد، ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در تمام سطح توجه خاص و ویژه‌ای به تکریم مردم داشته باشند و در لایه‌های مختلف این تکریم قابل مشاهده باشد.

\n\n

به نوشته ی مهر، حقیقی بر لزوم پاسخگو بودن مدیران دستگاه‌ها به مردم نیز تاکید کرد و گفت: بررسی و ارزیابی‌های لازم در مورد میزان پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی به مطالبات مردم استان بوشهر صورت خواهد گرفت.

\n\n

وی افزود: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب به مردم به کار گرفته است و شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی در بحث مهار رکود و بهبود وضعیت اقتصادی و کاهش تورم و همچنین ارائه خدمات مطلوب در بخش سلامت هستیم.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم از مهمترین اولویت‌های دولت است، بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی همواره بر اتحاد بین مردم و مسئولان تاکید داشتند.

\n\n

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال ملت و دولت، همدلی و همزبانی، یادآور شد: انتخاب هوشمندانه این نام از سوی مقام معظم رهبری نیز برای تاکید بر وحدت مردم و مسئولان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر