چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از افت 163 سانتیمتری سطح ایستایی آب دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، شاپور رجایی اظهار داشت: تامین منابع آب در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان امری لازم و ضروری است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.\n\nوی افزود: تلاش برای بهبود وضعیت آب کشاورزان و همچنین تامین آب مردم در مناطق مختلف مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا به نتایج مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۳۸۴۸
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر از افت 163 سانتیمتری سطح ایستایی آب دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شاپور رجایی اظهار داشت: تامین منابع آب در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان امری لازم و ضروری است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

وی افزود: تلاش برای بهبود وضعیت آب کشاورزان و همچنین تامین آب مردم در مناطق مختلف مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا به نتایج مورد نظر برسیم.

\n\n

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: دشتستان بزرگترین شهرستان استان است و برای بهبود وضعیت آب در این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

\n\n

رجایی از افت 163 سانتیمتری سطح ایستایی آب دشتستان خبر داد و به فارس گفت: بر اساس آمار و ارقام موجود، دشت‌های شهرستان دشتستان در یک سال گذشته (تیرماه 93 تا تیر ماه 94) حدود 163 سانتیمتر افت سطح ایستایی داشته‌اند.

\n\n

وی با مقایسه وضعیت آب دشتستان در یکسال اخیر بیان کرد: بر اساس آمار کنونی، نسبت تغییرات متوسط دراز مدت سطح ایستایی آب که حدود 56 سانتیمتر است، وضعیت بحرانی‌تری را نشان می‌دهد.  

\n\n

مدیر عامل آب استان بوشهر یادآور شد: دشت طلحه و فاریاب با 365 سانتیمتر ( روزانه یک سانتیمتر) بیشترین افت و پس از آن دشت‌های دهرود، تنگ ارم و خون به ترتیب با 280 و 208 بیشترین پایین افتادن سطح آب زیرزمینی را به خود اختصاص می‌دهند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر