سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۲۱۱
يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره که با حضور اعضا و ریاست بخشدار برگزار شد، امتحانات خرداد ماه، گرامیداشت حماسه سوم خرداد و آسیب های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، بخشدار شبانکاره در این نشست، با تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، اظهار داشت: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی خردادماه دانش آموزان از طرف آموزش و پرورش اندیشیده شود و می بایست سایر ادارات و نهادها به خصوص اداره برق و اداره آب و فاضلاب همکاری لازم را برای پیشگیری از قطعی برق و آب در ساعات برگزاری امتحانات داشته باشند.  

ابراهیم حسینی گفت: سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، یادآور رشادت ها، دلاوری ها و ایثارگری های فرزندان این مرز و بوم در دفاع از انقلاب اسلامی و میهمن عزیزمان است. 

وی همچنین با اشاره به غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در این ایام بیان کرد: لازم است طی برنامه هایی به این مناسبت این حماسه آفرینی ها را برای دانش آموزان تبیین نماییم. 

رئیس شورای آموزش و پرورش شبانکاره تصریح نمود: معرفی و شناساندن کسانی که در جنگ تحمیلی با ایثارگری و شهادت ضامن پایداری کشور بوده اند برای نسل نوجوان و جوان امروز بسیار ضروری و حیاتی به نظر می رسد، زیرا دشمنان با به کارگیری دسیسه ها و هجمه فرهنگی بر آن شده اند تا ما آنچه را با نثار خون جوانانمان به دست آورده ایم به فراموشی بسپاریم.  

وی همچنین درباره آسیب های اجتماعی گفت: مبحث آسیب های اجتماعی از ضروری ترین دغدغه های ما در آموزش و پرورش است که این آسیب ها موارد متعددی را در بر دارد. 

حسینی افزود: یکی از راهکارهای موثر در پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان است و این مهم با راه اندازی و استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری، پایگاه های بسیج، اداره ورزش و جوانان، کتابخانه  عمومی، کانون پرورش فکری کودکان و سایر دستگاه های فرهنگی امکان پذیر است. 

در بخش دیگری از این جلسه کوروش رستمی دبیر اجرایی شورای آموزش و پرورش منطقه گزارشی از مصوبات جلسه قبلی ارائه کرد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر