جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه در خطبه‌های این هفته با اشاره به دهه کرامت و ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امام زادگان دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و باید مورد تکریم قرار بگیرند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عباس بحرینی تصریح کرد: حرم امام زادگان برای ما سنگر است و باید مورد توجه قرار بگیرد.\n\nوی همچنین به هفته دولت اشار کرد و ادامه داد: دولت‌مردان باید برای مردم و نظام خدمت کنند و مردم قدر این نظام را بدانند.
کد خبر: ۱۳۹۴۵
جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه در خطبه‌های این هفته با اشاره به دهه کرامت و ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امام زادگان دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و باید مورد تکریم قرار بگیرند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عباس بحرینی تصریح کرد: حرم امام زادگان برای ما سنگر است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

\n\n

وی همچنین به هفته دولت اشار کرد و ادامه داد: دولت‌مردان باید برای مردم و نظام خدمت کنند و مردم قدر این نظام را بدانند.

\n\n

امام جمعه موقت عسلویه با اشاره به مشکلات آب در این شهرستان و سوء استفاده از مصرف آب، اضافه کرد: مردم باید قدر آب را بدانند و استفاده مناسبی از این منابع داشته باشند.

\n\n

وی به منویات مقام معظم رهبری نیز اشاره‌ای داشت و افزود: آمریکا جنایتکار دنبال روزنه ای است که وارد کشورمان شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، بحرینی با اشاره به حاکمیت آمریکا در سال‌های قبل، بیان کرد: هر چه عقب ماندگی داریم از وجود آمریکا و انگلیس است و اگر این جنایتکار وارد کشور شود، هدفش از بین بردن ریشه است و جلو پشرفتمان را می‌گیرد و مسئولان باید هوشیار باشند.

\n\n

امام جمعه موقت عسلویه تصریح کرد: اگر امروز در دانش‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم از برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر