سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  همزمان با دهه کرامت، جشن زیرسایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی درگناوه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۲۵
دوشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

فکرشهر:  همزمان با دهه کرامت، جشن زیرسایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی درگناوه برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فضای شهر گناوه با حضور خادمان امام رضا (ع) عطر بوی رضوی به خود گرفته و مردم این دیار درمدت حضورشان استقبال پرشور و گرمی از این عزیزان کردند.
\nخادمان حرم رضوی قبل از حضور در آیین جشن زیرسایه خورشید از چهارراه بنیاد شهید و امور ایثارگران تا مصلای جمعه بدرقه و پرچم متبرک شده ضریح بارگاه امام رضا(ع) را با حضور مردم و مسوولان به اهتزاز درآوردند.
\nدر این آیین برنامه های متنوعی شامل سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی، مداحی خادمان، پرچم گردانی و توزیع نمک متبرک شده دربین مردم اجرا شد.
\nحجت الاسلام راشد یزدی به رسالت پیامبران و ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و گفت: تمام انبیای الهی ازطرف خداوند منصوب شدند که نه زنده ماندن بلکه زندگی کردن را یاد مردم دهند.
\nوی افزود: انسان باید در مسیری که خداوند و ائمه اطهار (ع) برای مردم مشخص و تعیین کرده حرکت کند.
\nحجت الاسلام یزدی خادمان حرم رضوی را رفقای نزدیک امام رضا (ع) دانست و گفت: این عزیزان سال های سال است که پروانه وار به امام رضا (ع) خدمت می کنند.
\nوی بیان کرد: خادمان ثامن الحجج (ع) الطاف الهی هستند که شامل حال مردم این منطقه شده و باید نهایت استفاده از آنان را ببرید.
\nامام جمعه گناوه گفت: مردم متدین استان بوشهر بویژه این شهرستان خرسند و خوشحال هستند که خادمان حرم رضوی در دهه کرامت قدم به این خطه گذاشته اند.
\nحجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی از حضور و استقبال پرشور مردم این شهرستان از خادمان حرم رضوی با وجود هوای گرم قدردانی کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر