چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۳۵۵
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان در مدت چند روز پیش رو به طرز محسوسی افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای دیر و کنگان با ۴۴ و  برازجان با ۴۳  درجه سانتیگراد بیشترین  میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی بیان کرد: در این مدت گناوه، دیر و بوشهر با ۸۵، ۸۱ و ۷۸ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین تا پایان هفته جاری با وزش بادهای شدید شمال غربی خلیج فارس در برخی از ساعت‌ها مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و فراساحل شمالی و مرکزی استان بوشهر تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌‎شود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی از بامداد فردا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر نخست یک و ۱۰ دقیقه، مد نخست هشت و ۳۰، جزر دوم ۱۶ و ۳۵ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر