شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه بندردیر استان بوشهرگفت:امسال در این شهرستان همزمان با هفته دولت پروژه های زیادی افتتاح و اجرایی شدکه این نشان از توجه دولت به مناطق محروم جامعه است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندردیر ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: دولت شهید رجایی و باهنر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که دولتمردان ازاین دو بزرگوار الگو بگیرند. 
کد خبر: ۱۴۱۳۷
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: امام جمعه بندردیر استان بوشهرگفت:امسال در این شهرستان همزمان با هفته دولت پروژه های زیادی افتتاح و اجرایی شدکه این نشان از توجه دولت به مناطق محروم جامعه است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندردیر ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: دولت شهید رجایی و باهنر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که دولتمردان ازاین دو بزرگوار الگو بگیرند. 

\n\n

وی با قدردانی از مسوولان نظام اسلامی در خدمتگزاری به مردم گفت: برای حفاظت از اسلام و مقابله با دشمنان اسلام ،دولتمردان باید در دفاع از انقلاب همواره آماده جانبازی و فداکاری باشند. 

\n\n

امام جمعه دیر ضمن قدردانی از تلاش مسوولان شهرستان دیر اظهارداشت: مردم بویژه مسوولان باید توجه داشته باشند که از نفوذ پیچیده دشمن در داخل کشور غافگیرنشوند و درمقابل توطئه های دشمن همیشه بیدار و هوشیار باشند. 

\n\n

وی به مناسبت 12 شهریور روز شهادت رییسعلی دلواری و نامگذاری آن به روز مبارزه با استکبارجهانی اشاره کرد و افزود: ضربات استعمار پیر انگلیس به ایران اسلامی از ذهن مردم فراموش نخواهدشد و غده سرطانی اسراییل دست پرورده انگلیس است و برای ارتباط باید از ایران اسلامی عذرخواهی کند. 

\n\n

وی در رابطه با درگذشت رییس دفترامام جمعه دیر افزود: عباس رسولی خدمتگزار صدیق اسلام و عاشق امام و رهبری بود که در انجام برنامه های فرهنگی،دینی و عمرانی فردی پرتلاش و امانت داربود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر