سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: حساب‌های بانکی مجتمع‌های بزرگ صنعتی از جمله پارس جنوبی در مرکز کشور است که راهکاری برای انتقال این حساب‌ها به استان بوشهر ارائه شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با رئیس کل بانک مرکزی ایران با بیان اینکه پارس جنوبی، پایانه صادرات نفت  و پالایشگاههای گازی در استان بوشهر مستقر هستند اظهار داشت: گردش مالی این شرکت‌‌های مهم بسیار زیاد است که  تناسبی نسبت به روند ساخت و سازهای آنها نسبت به گردش مالی آنها ندارد.
کد خبر: ۱۴۱۴۱
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: حساب‌های بانکی مجتمع‌های بزرگ صنعتی از جمله پارس جنوبی در مرکز کشور است که راهکاری برای انتقال این حساب‌ها به استان بوشهر ارائه شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با رئیس کل بانک مرکزی ایران با بیان اینکه پارس جنوبی، پایانه صادرات نفت  و پالایشگاههای گازی در استان بوشهر مستقر هستند اظهار داشت: گردش مالی این شرکت‌‌های مهم بسیار زیاد است که  تناسبی نسبت به روند ساخت و سازهای آنها نسبت به گردش مالی آنها ندارد.

\n\n

وی، با بیان اینکه وصول بانکی صنایع یاد شده در استان بوشهر بسیار پایین است گفت: دولت و بانک مرکزی سیاستی اتخاذ کنند تا حساب‌های بانکی این شرکت‌ها و صنایع به استان بوشهر منتقل شود که توازنی بین توسعه صنعت و اقتصاد استان بوشهر برقرار شود.

\n\n

استاندار بوشهر از تهیه پیش‌نویس آئین‌نامه‌ها برای تعامل با پارس جنوبی خبرداد و گفت: برای توسعه استان بوشهر متوازن با توسعه طرح‌های نفتی و گازی آیین نامه‌ای در راستای تعامل با پارس جنوبی برای بهره‌مندی مردم استان بوشهر از طرح‌های توسعه‌ای تدوین شده است.

\n\n

سالاری با تاکید بر تقویت بخش خصوصی در حوزه صنعت گفت: فعالیت‌های صنعتی پارس جنوبی باید در اقتصاد مردم، اشتغال، طرح‌های زیست محیطی ودیگر حوزه‌ها تاثیر گذار باشد تا مردم از توسعه این طرح‌ها در زندگی خود بهره‌مند شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر