دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۱۷۷۹
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: این استان با وجود مطرح بودن در حوزه ترانزیت مواد مخدر اما در این عرصه هیچ باند سازمان یافته‌ای در آن وجود ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اکبر پورات روز دوشنبه همزمان با پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در آئین تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و فعالان در امر مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد از برنامه‌های مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است که تاکنون طرح‌های مهمی در این خصوص تدوین و عملیاتی شده است.

وی افزود: استان بوشهر در عرصه مبارزه با مواد مخدر موفق عمل کرده است و در این راستا خدمات ارزنده‌ای از سوی دست‌اندرکاران این امر و درمان معتادان انجام شده است.

راه‌اندازی کانون یاری‌گران زندگی در روستاها

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال طرح یاری‌گران زندگی در ۲۰ درصد روستاهای این استان اجرا می‌شود.

عقیل خرم‌آبادی هدف از اجرای طرح یاری‌گران زندگی را کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانون یاری‌گران زندگی در روستای حوزه شهرستان بوشهر ادامه داد: طرح یاری‌گران زندگی به‌عنوان بازوی اجرایی مبارزه با مواد مخدر در روستاها شناخته می‌شود.

خرم‌آبادی برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر و نشست‌های تخصصی در این خصوص را از جمله مهمترین برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر عنوان کرد.

در این آیین از خانواده شهدا، ایثارگران و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر