چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۱۴۵
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوشهر گفت: با پیشنهاد استاندار بوشهر به رییس جمهور در نشست اخیر استانداران مبنی بر کاهش سود تسهیلات نهضت ملی مسکن و تایید رئیس جمهور، افزایش رغبت مردم استان و کشور برای حضور در این طرح در پی دارد.

به گزارش فکرشهر، محسن پاپری زارعی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: استاندار بوشهر در نشست اخیر استانداران کشور با رییس جمهوری، پیشنهادی مبنی بر کاهش سود بانکی تسهیلات نهضت ملی مسکن ارائه داد که با موافقت ریاست جمهوری همراه شده است.

وی افزود: در طرح پیشنهادی استاندار بوشهر سود ۲۳ درصدی این تسهیلات را مشکل آفرین برای جامعه مخاطب این تسهیلات که بیشتر از افراد کم برخوردار هستند، اعلام و خواستار تعدیل سود به ۱۸ درصد شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوشهر تصریح کرد: این موضوع که دارای پیوست مناسبی از داده های آماری و از یک تجزیه و تحلیل مناسب برخوردار بود، با پذیرش رئیس جمهور همراه شده است.

پاپری زارعی یادآور شد: از جمله مهمترین نتایج کاهش سود تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن نه تنها برای استان بوشهر بلکه کل کشور، افزایش رغبت افراد فاقد مسکن برای شرکت در این طرح است.

وی بیان کرد: شاخص ها در استان بوشهر نشان دهنده جایگاه برتر این استان در نهضت ملی مسکن است که با کاهش سود تسهیلات در این بخش که به پیشنهاد استاندار بوشهر و تایید و ابلاغ رییس جمهور در شورای پول و اعتبار محقق شده می توان چشم انداز بسیار مناسبی برای خانه دار شدن مردم پیش بینی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر