چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۴۶۹
دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و قابل اتمام در سال جاری در اولویت تخصیص اعتبارات در شهرستان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، صالح رحیمی یکشنبه‌شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر اظهار داشت: جذب و تخصیص اعتبارات در شهرستان در سال جاری در قالب اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و قابل اتمام در سال ۱۴۰۲ و سایر پروژه‌های اساسی و زیر ساختی نیمه تکمیل صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به برخی از دستگاه‌های اجرایی که از اعتبارات خیلی خوبی برخوردارند گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان حتماً باید پیگیری کنند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا به روند رو به رشد شاخص‌ها توسعه‌های شهرستان بیافزایند.

فرماندار بوشهر همچنین از مدیران اجرایی شهرستان خواست پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۲ قابلیت بهره‌برداری دارند را همه دستگاه‌ها به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در زمینه اجرای طرح‌های هادی، مباحث فرهنگی و ورزشی و عمران و توسعه شهری و روستایی علیرغم تنگناها و محدودیت‌های مالی شدید دولت، همواره شاهد خدمات بی دریغ و پیشرفت روز افزون این دولت بوده ایم.

رحیمی تاکید کرد: از این رو با نگاه تعامل بایستی سیاست‌های دولت را ارج نهیم و زمینه لازم در جهت عملیاتی شدن آن را فراهم کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر