سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۲۸۹۸
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فعالیت‌های ستادهای نماز جمعه در استان بوشهر اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با موضوع نمازهای جمعه استان بوشهر اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف نماز جمعه است.

وی اضافه کرد: دشمنان به خوبی ظرفیت‌های داخلی را شناسایی کرده اند و می‌دانند که از چه جاهایی دارند ضربه می‌خورند به همین جهت تمام توان خود را برای ضربه زدن و تضعیف نماز جمعه به کار گرفته اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید روی خیرات و برکات نماز جمعه در ابعاد مختلف کار شود گفت: با وجود اینکه نمازهای جمعه خوبی در استان داریم اما در بعد رسانه‌ای به خوبی عمل نشده و لذا بسیاری از اقداماتی که در ستادهای نماز جمعه صورت می‌گیرد انعکاس داده نمی‌شود یا بازتاب این فعالیت‌ها کمرنگ بوده است.

آیت الله صفایی بوشهری با درخواست از دستگاه‌های فرهنگی دینی برای انجام کارهای تبیینی با رویکرد فرهنگی جهت دعوت مردم به نماز جمعه افزود: دستگاه‌های فرهنگی از تمام ظرفیت خود برای تبلیغ نماز استفاده کنند؛ نماز جمعه محلی برای آموزش معرفت، آموزش دین و بصیرت افزایی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به سفر خود به تهران و پیگیری برخی مسائل کلان استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم استان در حوزه راه آهن است که در نشست‌های مختلف با معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه به مراحل خوبی رسیدیم که بتواند گره این کار را باز کند و به زودی کار تجهیز کارگاه انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد خود برای ایجاد خط ریلی مقاومت اسلامی پرداخت و گفت: بایستی بوشهر به عنوان الگوی خط مقاومت ایران مطرح شود و کانون مقاومت جهان اسلام باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر