چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان بر ضرورت افزایش اعتبارات این شهرستان تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدمحمد حسینی در نشست شورای اسلامی این شهرستان اظهار کرد: توسعه دشتستان هدفی است که باید همه مسئولان دست در دست هم داده و برای تحقق آن تلاش کنند.\n\nوی افزود: احداث سد دالکی از نیازهای ضروری این شهرستان است که تاثیر شایانی در تامین آب مورد نیاز کشاورزی دارد، از این رو انتظار داریم با پیگیری مسئولان ارشد دشتستان این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۴۲۹۳
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان بر ضرورت افزایش اعتبارات این شهرستان تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدمحمد حسینی در نشست شورای اسلامی این شهرستان اظهار کرد: توسعه دشتستان هدفی است که باید همه مسئولان دست در دست هم داده و برای تحقق آن تلاش کنند.

\n\n

وی افزود: احداث سد دالکی از نیازهای ضروری این شهرستان است که تاثیر شایانی در تامین آب مورد نیاز کشاورزی دارد، از این رو انتظار داریم با پیگیری مسئولان ارشد دشتستان این پروژه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: توجه به وضعیت راه‌های بخش بوشکان و اجرای طرح‌های ترافیکی در این بخش از مسائلی بوده که با توجه به گردشگرپذیر بودن این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

\n\n

حسینی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری به‌ منظور توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان از نکات حیاتی است که باید به آن توجه شود و برنامه‌ریزی و تمرکز بر این موضوع تاثیر مهمی در رشد اقتصاد و اشتغال شهرستان دشتستان خواهد داشت.

\n\n

وی اضافه کرد: راه روستایی جطوط به نظرآقا در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و مرتباً شاهد تصادفات در این مسیر هستیم، از این رو برنامه‌ریزی برای تعریض و اصلاح این مسیر از نکات ضروری است که باید مدنظر مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان ادامه داد: افزایش اعتبارات این شهرستان به‌ منظور ارائه خدمات بیشتر برای تسریع در روند رفع مشکلات دشتستان از خواسته‌های اساسی شوراهای اسلامی این شهرستان است.

\n\n

حسینی گفت: از نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی که در سال‌های اخیر پیگیری فراوانی برای رفع مشکلات این شهرستان دشتستان انجام داده‌ است، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر