چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بوشهر دکتر علی مقدس جعفری به عنوان ریاست بیمارستان شهید گنجی برازجان در آیینی منصوب شد .\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در این مراسم با صدور حکمی از سوی آقای دکتر علیرضا رئیسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بوشهر ، دکتر علی مقدس جعفری به عنوان ریاست جدید بیمارستان شهید گنجی منصوب و از تلاش های دکترمهرپور مرادی ریاست پیشین بیمارستان تشکر و قدر دانی شد . 
کد خبر: ۱۴۳۶۰
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بوشهر دکتر علی مقدس جعفری به عنوان ریاست بیمارستان شهید گنجی برازجان در آیینی منصوب شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، در این مراسم با صدور حکمی از سوی آقای دکتر علیرضا رئیسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بوشهر ، دکتر علی مقدس جعفری به عنوان ریاست جدید بیمارستان شهید گنجی منصوب و از تلاش های دکترمهرپور مرادی ریاست پیشین بیمارستان تشکر و قدر دانی شد . 

\n\n

در این آیین، دکتر عزیز نژاد قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی، ضمن ابراز مراتب تشکر و قدردانی از زحمات چند ساله دکتر مرادی ، حضور دکتر مقدس جعفری را به عنوان یکی از اعضای متعهد و کوشای سیستم درمانی را تبریک گفته و با بر شمردن سوابق ارزشمند ایشان در دیگر عرصه ها، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد . 

\n\n

\n\n

در ادامه معاونت محترم درمان آقای دکتراقبالی اظهار داشت ، طرح تحول نظام سلامت در حالی اجرایی شد که دکتر مرادی به عنوان ریاست بیمارستان عهدار این امر مهم و بزرگ شد واز خدمات وی در پیشبرد اهداف نظام سلامت تشکر و قدردانی نمود. 

\n\n

در پایان طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان دشتستان، لوح تشکر و قدردانی از زحمات دکتر مرادی و حکم ریاست دکتر مقدس جعفری به حضورشان تقدیم گردید. 

\n\n

مراسم تکریم و معارفه روسای بیمارستان شهید گنجی برازجان با حضور معاون سیاسی فرماندار،قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ،معاونت درمان ،قائم مقام شبکه و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در سالن بیمارستان شهید گنجی برازجان برگزار گردید.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر