چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۶۵۹
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم وزش بادهای جنوبی رطوبت هوا در گناوه و خارگ به ۹۲ و در بوشهر به ۸۶ درصد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم با ۴۶، برازجان و خورموج با ۴۵ و خارگ با ۴۴ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و روزهای آینده با تداوم وزش بادهای جنوبی رطوبت و شرجی هوا در سطح استان و روی دریا از مقادیر بالایی برخوردار باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت غبارمحلی، گاهی وزش باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی و افزایش پوشش ابر از پدیده های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۵۰ بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۴۰، مد دوم ساعت ۱۴:۲۰ و جزر دوم ساعت ۱۹:۵۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر