چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۳۴۹
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

فکرشهر: فرمانده سپاه جواد ائمه شهرستان دشتستان گفت: مسئولان برای رفع مشکلات خانواده شهدای شهرستان دشتستان تلاش کنند.

به گزارش از  مهر، سرهنگ غلامرضا بناری دوشنبه‌شب در نشست حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شبانکاره اظهار داشت: در راستای حفظ و نگهداری و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات خوبی در شبانکاره صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: برای ارج نهادن به مقام شهدا و این از خودگذشتگی و فداکاری شهدای گرانقدر باید تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیریم و تمام سعی خود را بر جلب رضایت خانواده شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل نوجوان و جوان انجام دهیم.

فرمانده سپاه جواد ائمه شهرستان دشتستان افزود: جا دارد مسئولان شهری و روستایی تغییرات مبلمان شهری و نامگذاری‌ها را مزین به نام شهدا و سردیس این عزیزان کنند و اگر تغییراتی در نظر است با جلب رضایت خانواده این عزیزان بویژه مادر و پدر شهدا باشد.

سرهنگ بناری با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا که از سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند باید به صورت مستمر صورت پذیرد.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان افزود: مسئولان باید با خانواده شهدا دیدار کنند و از نزدیک مشکلات آنها را رصد و با مشکلات خانواده‌های شهدا آشنا شوند و تلاش در رفع مشکلات آنها از رئوس برنامه‌های خود باشد.

تکمیل گلزار شهدا

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: دشمن به هر روشی می‌خواهد وحدت و همدلی در جامعه را از بین ببرد ولی باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و توجه ویژه به خانواده شهدا خصوصاً مادر و پدران شهید از ارزش‌های دفاع مقدس حراست و حفاظت کرد.

حسینی به اهمیت نصب تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس در ورودی شهر و روستاهای بخش تاکید کرد و از شهردار، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها خواست نسبت به این کار ارزشمند اقدام کنند.

وی با اشاره به وجود گلزار مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در شهر شبانکاره و همچنین گلزار شهدا شهر افزود: رسیدگی به این ۲ مکان و تکمیل گلزار شهدای گرانقدر شهر شبانکاره و رفع نواقص تا پایان سال انجام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر