جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
فکرشهر: از آنجا که در چند ساعت گذشته طوفانی نسبتا شدید منطقه پارس جنوبی و چند استان جنوبی کشور را در برگرفته است، خطری تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تهدید نمی‌کند.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری میزان، بر اساس پیش بینی های اداره هواشناسی استان بوشهر از ساعات آغازین صبح امروز برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از طوفان، ستاد مدیریت بحران در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشکیل شد، هم اکنون بخشهای مختلف این منطقه و شرکتهای فرعی این به طور دائم با این ستاد در حال ارتباط هستند.
کد خبر: ۱۴۴۸۴
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: از آنجا که در چند ساعت گذشته طوفانی نسبتا شدید منطقه پارس جنوبی و چند استان جنوبی کشور را در برگرفته است، خطری تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تهدید نمی‌کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری میزان، بر اساس پیش بینی های اداره هواشناسی استان بوشهر از ساعات آغازین صبح امروز برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از طوفان، ستاد مدیریت بحران در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تشکیل شد، هم اکنون بخشهای مختلف این منطقه و شرکتهای فرعی این به طور دائم با این ستاد در حال ارتباط هستند.

\n\n

بر اساس این گزارش، تاکنون هیچ گونه حادثه ای در اثر طوفان گزارش نشده است و فعالیت عادی تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر