سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: اینترنت، که کندی و قطع و وصل و دیگر مواردش پیش درآمد و پس درآمدهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد، مدت های مدیدی است که اعصاب و روان ایرانیان را به خود درگیر کرده و هر روز نیز...
کد خبر: ۱۴۴۸۹
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: ماهنامه ی « فکر شهر » در ته مقاله ی شماره ی اخیر خود نوشت:

\n\n

 ته مقاله ی این شماره مختص یک شهر، استان یا منطقه از کشور نیست، بلکه کل این سرزمین پهناور را در بر می گیرد.

\n\n

اینترنت، که کندی و قطع و وصل و دیگر مواردش پیش درآمد و پس درآمدهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراوانی دارد، مدت های مدیدی است که اعصاب و روان ایرانیان را به خود درگیر کرده و هر روز نیز برگی از وجه هایش رونمایی می شود به طوری که ماه قبل و در اظهار نطری جالب اعلام شد، اینترنت 9 استان از جمله بوشهر، از سوی مخابرات قطع خواهد شد، اظهار نظری که در کم تر از 24 ساعت بعد، برای مدتی منتفی اعلام گردید.

\n\n

این وضعیت، ما را به این اثر از هنرمند کاریکاتوریست استان « ابوالقاسم طحانیان » و مطلب طنز « مصطفی محمدزاده فرد » رساند:

\n\n

چند مدت پیش داشتم به سرعت بالای اینترنت خونه و موبایل در ایران فکر می کردم و ذوق مرگ بودم از این که کشورهای دیگر حسرت اینترنت ایران و چنین سرعتی را دارند!! که عنوان یک خبر، نظر منو جلب کرد.

\n\n

عنوان خبر:  افتتاح چند طرح توسط وزیر ارتباطات در راستای افزایش سرعت اینترنت

\n\n

گفتم: یعنی از این هم بیشتر!!!

\n\n

سرمو از روی گوشی بلند کردم تا چشمم به جمال تلویزیون روشن شود و دیدم وزیر گرامی در کناری ایستاده و یک غلتک و یک دستگاه بیل مکانیکی هم در حال آسفالت هستند.

\n\n

و اینگونه بود که متوجه شدم برای گشادی و افزایش سرعت اینترنت باید دولت ها اقدام به آسفالت کردن دهانه ها و چاله های سطح شهر و معابر کنند...

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر