چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دشتی بوشهرگفت: کارگاه بازگیری و هنرهای نمایشی درفرهنگسرای شهید شهریاری این شهرستان آغاز به کارکرد .\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا،ابراهیم شاکری مطلق روز سه شنبه در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی افزود: این کارگاه آموزشی درادامه کارگاه مقدماتی که از دوماه پیش شروع شده بود برگزار می شود.\n\nوی هدف از برگزاری این کارگاه اموزشی را ارتقای سطح دانش تخصصی بازیگران نوجوان و جوان و پشتوانه سازی برای بازیگران جدید برای اجرای هنرهای نمایشی ذکر کرد .
کد خبر: ۱۴۶۶۷
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دشتی بوشهرگفت: کارگاه بازگیری و هنرهای نمایشی درفرهنگسرای شهید شهریاری این شهرستان آغاز به کارکرد .

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا،ابراهیم شاکری مطلق روز سه شنبه در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی افزود: این کارگاه آموزشی درادامه کارگاه مقدماتی که از دوماه پیش شروع شده بود برگزار می شود.

\n\n

وی هدف از برگزاری این کارگاه اموزشی را ارتقای سطح دانش تخصصی بازیگران نوجوان و جوان و پشتوانه سازی برای بازیگران جدید برای اجرای هنرهای نمایشی ذکر کرد .

\n\n

مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دشتی بوشهر اضافه کرد:دراین کارگاه 20 نفراز بازیگران جوان شهرستان دشتی شرکت کرده اند. 

\n\n

شاکری مطلق اظهارداشت:دراین کارگاه بازیگران جوان زیر نظر استاد مهرزاد آل بویه یکی ازمدرسان انجمن هنرهای نمایشی با مبانی بدن و بیان بازیگری آشنا می شوند .

\n\n

وی افزود: ازمهمترین برنامه این انجمن در سالجاری برگزاری کارگاه نقالی برای کودکان و نوجوانان، جلسات بررسی فیلم تئاتر و کارگاه نمایشنامه نویسی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر