دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در رودخانه ی مند دشتی؛
فکرشهر: تلاش های والدین برای نجات کودک 8 ساله نتیجه نداد و رودخانه مند باز هم قربانی خردسال خود را پس نداد و از ان جایی که نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی موفق به یافتن جسد کودک نشدند، غواص...
کد خبر: ۱۴۷۵۷
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: فرماندارشهرستان دشتی گفت: با تلاش نیروهای امدادگر هلال احمر و غواصان نیروی دریایی استان بوشهرجسد کودک 8 ساله غرق شده در رودخانه مند پیدا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهر جو افزود: پس از 8 ساعت تلاش نیروهای امدادگرجمعیت هلال احمر و غواصان نیروی دریایی اعزامی از ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر جسد کودک 8 ساله غرق شده دررودخانه مند دشتی پیدا شده است .

\n\n

وی یادآورشد: سه تیم از نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی و نیروهای غواص از منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در یافتن جسد کودک 8 ساله غرق شده مشارکت داشتند.

\n\n

فرمانداردشتی از تلاش های نیروهای امدادگرهلال احمر ،غواصان نیروی دریایی ارتش ، ستاد مدیریت بحران ونیروهای بومی برای یافتن جسد کودک 8 ساله تقدیر کرد.

\n\n

\n\n

به نوشته ی ایرنا، امیر حسین حسینی سرشت کودک 8 ساله از اهالی بخش کاکی شهرستان دشتی که ظهر روز پنجشنبه با خانواده به حاشیه رودخانه مند درنزدیکی روستای مسیله رفته بود به دور از چشم والدین به کنار رودخانه رفت و در آب غرق شده بود. 

\n\n

تلاش های والدین برای نجات کودک 8 ساله نتیجه نداد و رودخانه مند باز هم قربانی خردسال خود را پس نداد و از ان جایی که نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی موفق به یافتن جسد کودک نشدند، غواص نیروی دریایی استان بوشهر به محل حادثه اعزام شد که پس از 8 ساعت موفق شدند جسد را بیابند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر