چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح خیابان ساحلی در جوار اسکله جفره بوشهر با رعایت حریم حوضچه اسکله شیلات اجرا خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیدمحمدحسن باستی بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت توسعه خیابان ساحلی بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری به صورت جدی در دستور کار مسئولان استان قرار دارد و طرح‌های متنوعی در این راستا اجرا می‌شود.\n\nوی وضعیت توسعه شهری بوشهر را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: امیدواریم با نظارت مناسب بر اجرای پروژه‌های در دست اجرا شاهد تکمیل این طرح‌ها با کیفیت و سرعت مطلوب باشیم.
کد خبر: ۱۵۰۵۸
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح خیابان ساحلی در جوار اسکله جفره بوشهر با رعایت حریم حوضچه اسکله شیلات اجرا خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیدمحمدحسن باستی بعد از ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت توسعه خیابان ساحلی بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری به صورت جدی در دستور کار مسئولان استان قرار دارد و طرح‌های متنوعی در این راستا اجرا می‌شود.

\n\n

وی وضعیت توسعه شهری بوشهر را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: امیدواریم با نظارت مناسب بر اجرای پروژه‌های در دست اجرا شاهد تکمیل این طرح‌ها با کیفیت و سرعت مطلوب باشیم.

\n\n

به نوشته ی مهر، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش شهرداری‌ها بر اجرای با کیفیت پروژه‌ها، اضافه کرد: باید تلاش شود که پرژه‌ها با برنامه زمان‌بندی مشخص پیش بروند و وضعیت پیشرفت پروژه‌ها رصد شود.

\n\n

وی از افزایش اعتبارات عوارض آلایندگی در استان بوشهر خبر داد و افزود: امیدواریم امسال با افزایش میزان اعتبارات عوارض آلایندگی شاهد اجرای طرح‌های توسعه شهری و بهبود وضعیت شهرهای استان باشیم.

\n\n

باستی خاطرنشان کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده تا پایان مردادماه امسال بین شهرداری‌های استان بوشهر توزیع شده است.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح خیابان ساحلی در جوار اسکله جفره بوشهر با رعایت حریم حوضچه اسکله شیلات اجرا خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر