چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح‌های زیست‌محیطی در مدارس استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن قلندری عصر امروز در گردهمایی معلمان طرح محیط یاران دانش‌آموز دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و بزرگج و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم و ضروری است.\n\nوی افزود: در راستای کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های آموزشی و همچنین در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگ و اجتماعی در بین دانش‌آموزان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۵۱۸۷
سه‌شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح‌های زیست‌محیطی در مدارس استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن قلندری عصر امروز در گردهمایی معلمان طرح محیط یاران دانش‌آموز دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و بزرگج و تاثیرگذار در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم و ضروری است.

\n\n

وی افزود: در راستای کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های آموزشی و همچنین در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگ و اجتماعی در بین دانش‌آموزان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: ما در قبال محیط زیست، رسالت بزرگی بر گردن داریم، چرا که باید این امانت الهی را به خوبی نگهداری و به نسل‌های آینده منتقل سازیم.

\n\n

قلندری تصریح کرد: بدون تردید مشکلات زیست محیطی فراوانی در استان بوشهر وجود دارد و این مشکلات بیانگر لزوم فرهنگ سازی و تلاش در راستای آشتی با طبیعت است.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی از اجرای طرح‌های زیست‌محیطی در مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: سال گذشته مدرسه‌ای تحت عنوان مدرسه کشاورز در بردخون فعالیت خود را در ارتباط با محیط زیست شروع کرد و امسال نیز شاهد اجرای طرح محیط یار دانش‌آموز در مدارس دشتستان خواهیم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر