سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حدود 40 نفر از مالکان ویلاباغ های ایجاد شده در اطراف شهر جدید عالیشهر و روستای گورک با حضور در مقابل استانداری بوشهر خواستار جلوگیری از تخریب املاک خود شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، این شمار افراد بدون حمل و یا نصب پارچه نوشته ای از ساعت 11 صبح به مدت یک ساعت در مقابل استانداری بوشهر تجمع کردند و چند نفر را از بین خود برای مذاکره با مسوولان استانداری انتخاب کردند.\n\nآنان اعلام کردند ویلاباغ های یادشده هرچند در زمین های کشاورزی احداث شده اند اما کاشت درخت در آنها مانع از فرسایش خاک و گسترش فضای سبز شده است.
کد خبر: ۱۵۶۲۵
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: حدود 40 نفر از مالکان ویلاباغ های ایجاد شده در اطراف شهر جدید عالیشهر و روستای گورک با حضور در مقابل استانداری بوشهر خواستار جلوگیری از تخریب املاک خود شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این شمار افراد بدون حمل و یا نصب پارچه نوشته ای از ساعت 11 صبح به مدت یک ساعت در مقابل استانداری بوشهر تجمع کردند و چند نفر را از بین خود برای مذاکره با مسوولان استانداری انتخاب کردند.

\n\n

آنان اعلام کردند ویلاباغ های یادشده هرچند در زمین های کشاورزی احداث شده اند اما کاشت درخت در آنها مانع از فرسایش خاک و گسترش فضای سبز شده است.

\n\n

به گزارش ایرنا، به گفته یکی از افراد تجمع کننده قرار است در هفته جاری شماری از ویلاباغ های ایجاد شده تخریب شوند.

\n\n

ساخت و ساز بی رویه در زمین های کشاورزی اطراف شهر جدید عالیشهر و روستای گورک در قالب ویلا باغ از دغدغه های مسوولان شرکت های آب و فاضلاب استان بوشهراست.

\n\n

آنان معتقدند باتوجه به بحران و جیره بندی آب شرب در استان بوشهر نباید برخی افراد به بهانه ساخت ویلاباغ از آب شرب برای آبیاری باغ و فضای سبز استفاده کنند.

\n\n

این تجمع در فضایی آرام پس از مذاکره نمایندگان تجمع کننده با مسوولان استانداری بوشهر پایان یافت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر