پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۱۶۰۰ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر در دست اجرا است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید محمد حسن باستی در آئین معارفه مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر اظهار داشت: چندین پروژه مهم در استان بوشهر در دست اجرا است که نظارت بر این طرح‌ها و پروژه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.\n\nوی به نقش بسیار مهم دفتر فنی استانداری در نظارت بر پروژه‌ها و افزایش کیفیت طرح‌ها اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون یک هزار و ۶۰۰ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۶۰۰۰
سه‌شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۱۶۰۰ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر در دست اجرا است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید محمد حسن باستی در آئین معارفه مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر اظهار داشت: چندین پروژه مهم در استان بوشهر در دست اجرا است که نظارت بر این طرح‌ها و پروژه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

\n\n

وی به نقش بسیار مهم دفتر فنی استانداری در نظارت بر پروژه‌ها و افزایش کیفیت طرح‌ها اشاره کرد و ادامه داد: هم‌اکنون یک هزار و ۶۰۰ پروژه با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

\n\n

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم تلاش برای کاهش هزینه پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا تاکید کرد و افزود: دفتر فنی بازوی عالی‌ترین مرجع فنی استان بوده و نظارت این دستگاه باید فصل‌الخطاب دستگاه‌های اجرایی باشد.

\n\n

وی خواستار توجه جدی به اجرای پروژه‌های عمرانی استان شد و اضافه کرد: با توجه به حضور کارشناسان توانمند در دفتر فنی استانداری بوشهر باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، باستی تصریح کرد: دفتر فنی استانداری بوشهر باید بر مبادله توافق‌نامه، مطالعات و نظارت بر چگونگی اجرا و بهره‌برداری پروژه‌ها در استان بوشهر نظارت لازم را داشته باشد.

\n\n

وی خواستار تشکیل کمیته استاندارد سازی و کمیته نظارت در شورای فنی استان بوشهر شد و بیان کرد: ۳۵ درصد از اعتبارات عمرانی استان بوشهر به اجرای پروژه‌های شهری اختصاص یافته است.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر به ضعف شهرداری‌ها در تحلیل مطالعات مشاور در طراحی پروژه‌های شهری اشاره کرد و افزود: دفتر فنی باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد.

\n\n

\n\n

مدیرکل جدید دفتر فنی استانداری بوشهر نیز در این آئین به اهمیت بالای دفتر فنی اشاره کرد و گفت: نظارت بر اجرای طرح‌های عمران شهری را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

\n\n

کریم حسین‌آبادی ادامه داد: تلاش داریم از ظرفیت کارشناسان و نخبگان حوزه دفتر فنی استانداری به خوبی استفاده کرده و بتوانیم جایگاه نظارت عالیه را به دفتر فنی استان بازگردانیم.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر