دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در آخرین جلسه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد مجوز یازده تشکل غیردولتی استانی و شهرستانی دیگربرای فعالیت در این استان صادر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو روز دوشنبه در نشست هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان بوشهر افزود: پیش از این نیز بیش از 70 سازمان و موسسه مردم نهاد در این استان فعال بودند.
کد خبر: ۱۶۱۹۶
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در آخرین جلسه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد مجوز یازده تشکل غیردولتی استانی و شهرستانی دیگربرای فعالیت در این استان صادر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو روز دوشنبه در نشست هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان بوشهر افزود: پیش از این نیز بیش از 70 سازمان و موسسه مردم نهاد در این استان فعال بودند.

\n\n

وی بااشاره به اینکه علاقمندان فعالیت در این تشکل های غیردولتی برای دریافت مجوز باید به فرمانداری ها مراجعه کنند یادآورشد:حوزه کاری و فعالیت سازمان های مردم نهاد متنوع و گسترده است و افراد براساس علاقه مندی می توانند با فعالیت در این سازمان ها در حوزه های مختلف مشارکت کنند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر افزود:محیط زیست و منابع طبیعی ،گردشگری، حقوق شهروندی، آسیب های اجتماعی، بهداشت و درمان، حمایت از بیماران خاص، ازدواج و خانواده، کارآفرینی و اشتغال، هنرومعماری، فرهنگی آموزشی ،حفظ ارزش های اسلامی و مدیریت بحران از جمله حوزه های فعالیت سازمان های مردم نهاد دراستان بوشهر است.

\n\n

رزمجو گفت: توسعه و گسترش سازمان های مردم نهاد نیاز جامعه پویا و فعال است.

\n\n

وی افزود: سازمان های مردم نهاد می توانند بازوی قوی دولت برای توسعه فرهنگی و ایجاد ظرفیت اجتماعی جامعه باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر