جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، روایتی دیگر از ماجرای درگیری محافظ عفت مرعشی با فرزند شهید لاجوردی در سه‌راه یاسر تهران تعریف کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از «تابناک»، احسان مازندرانی نوشت: «پس از انتشار سناریوی اکشن فرزند شهید لاجوردی در اینستاگرام و پوشش قابل ملاحظه آن توسط روزنامه آقای «م.ب» نیت کردم به احترام خون شهید لاجوردی سکوت کنم اما پنداشتم وقتی فرزند، حرمت جایگاه پدر را آن هم با ریا نگه ندارد ضرورت رعایت برخی اصول به حداقل می‌رسد.
کد خبر: ۱۶۲۰۵
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود، روایتی دیگر از ماجرای درگیری محافظ عفت مرعشی با فرزند شهید لاجوردی در سه‌راه یاسر تهران تعریف کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از «تابناک»، احسان مازندرانی نوشت: «پس از انتشار سناریوی اکشن فرزند شهید لاجوردی در اینستاگرام و پوشش قابل ملاحظه آن توسط روزنامه آقای «م.ب» نیت کردم به احترام خون شهید لاجوردی سکوت کنم اما پنداشتم وقتی فرزند، حرمت جایگاه پدر را آن هم با ریا نگه ندارد ضرورت رعایت برخی اصول به حداقل می‌رسد.

\n\n

فرزند شهید لاجوردی در خودروی خود با سرعت فراوان مشغول ویراژ دادن در خیابان باهنر بوده که با ترافیک مقطعی مواجه می‌شود. از چپ و راست سعی در لایی کشیدن داشته اما در اثر تعلل بیست ثانیه‌ای خودرویی که مادر و دختری سرنشین آن بودند، پشت چراغ قرمز سه‌راه یاسر گیر می‌کند. عصبانی می‌شود که چرا خانم راننده که از قضا همسر آقای یاسر هاشمی بوده به او مجال نداده تا چراغ زرد را رد کند. به گفته راویان، آقای لاجوردی با حالتی برافروخته و غیر عادی چنان فریاد می‌زد گویی نیت جان دو سرنشین را کرده است. همسر و دختر یاسر هاشمی هم بدون پیاده‌شدن از خودرو با تصور اینکه خودرویی که حالا جلوی آنها پیچیده قصد حمله دارد، از ترس شیشه‌ها را بالا می‌کشند و پیاده نمی‌شوند. دست بر قضا خانم عفت مرعشی در حال ورود به همان خیابان بوده که با این صحنه مواجه می‌شود و از راننده - محافظ خود که از نیروهای سپاه انصارالمهدی است می‌خواهد با راننده عصبانی که مشغول مشت و لگد زدن به شیشه و درهای خودروی خانواده فرزندش بوده صحبت کند. فرزند شهید لاجوردی هم به محافظ حمله می‌کند و پاسدار بنده خدا هم کلت خود را از زیر کت به او نشان می‌دهد و قضیه در عالم واقع فیصله می‌یابد و منتهی به فضای مجازی می‌شود و دیگر همه می‌دانند که در فضای مجازی روباه شیر می‌شود و یزید، امام حسین!»

\n\n

به گزارش ایسنا، تصویر زیر، مطلب صفحه اینستاگرام احسان لاجوردی پسر شهید اسدالله لاجوردی در هفته پیش را نشان می‌دهد که «جام جم آنلاین» آن را بازنشر کرده بود.

\n\n

شهید لاجوردی رئیس زندان اوین در سال‌های ابتدایی انقلاب بود که چند سال قبل توسط منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر