پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: آموزش‌های ارائه شده در مراکز فنی و حرفه‌ای باید بر اساس نیاز صنعت، بازار و خدمات باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه کارآموزان بعد از اتمام دوره‌های مهارتی جذب بازار کار شوند، اظهار کرد: رویکرد و سیاست دولت این نیست که به هر قیمتی دوره‌ای برگزار شود بلکه تاکید است دوره مهارتی که برگزار می‌شود بلافاصله کارآموز جذب بازار کار شود.
کد خبر: ۱۶۳۷۴
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: آموزش‌های ارائه شده در مراکز فنی و حرفه‌ای باید بر اساس نیاز صنعت، بازار و خدمات باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتی با تاکید بر اینکه کارآموزان بعد از اتمام دوره‌های مهارتی جذب بازار کار شوند، اظهار کرد: رویکرد و سیاست دولت این نیست که به هر قیمتی دوره‌ای برگزار شود بلکه تاکید است دوره مهارتی که برگزار می‌شود بلافاصله کارآموز جذب بازار کار شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه کلید اشتغال مولد آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای است، افزود: یکی از مسائل و مشکلات کنونی جامعه اشتغال پایدار و مولد است که همه باید تلاش کنند تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

\n\n

فرماندار شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: شهرستان دشتی دارای یک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای است که از استانداردهای لازم نیز برخوردار است.

\n\n

وی با اشاره به هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای گفت: این هفته فرصت مناسبی است که افراد جامعه از مراکز فنی و حرفه‌ای بازدید کنند و با فعالیت‌ها و آموزش‌های ارائه شده در این مراکز از نزدیک آشنا شوند و این ظرفیت‌ها را با نیازمندی‌های خود بسنجند و متناسب با آن برنامه‌ریزی کنند.

\n\n

مهرجو در خصوص حمایت از آموزشگاه‌های در سطح شهرستان نیز گفت: آن دسته از آموزشگاه‌های در سطح شهرستان مورد حمایت قرار می‌گیرند که بعد از آموزش مهارت، کارآموزان بتوانند جذب بازار کار شوند.

\n\n

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دشتی نیز بر تجهیز مجتمع خوابگاهی و رفاهی این مرکز تاکید کرد و گفت: استفاده از مجتمع خوابگاهی و رفاهی مرکز فنی و حرفه‌ای باعث گسترش آموزش‌های مهارتی به روستائیان و عشایر و مناطق دور افتاده که دسترسی به امکانات آموزشی ندارند خواهد شد.

\n\n

احمد آبروان افزود: هفته بازدید عموم از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که از تاریخ ۱۶ آبان به مدت یک هفته است باعث آشنایی هرچه بیشتر مردم با مراکزآموزش فنی وحرفه ای خواهد شد.

\n\n

وی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال جاری  ۱۳۰هزار نفر ساعت عملکرد آموزشی داشته‌ایم که تا پایان سال این رقم افزایش خواهد داشت و با تجهیز امکانات رفاهی شامل خوابگاه و رستوران می‌توان این رقم را به دو برابر افزایش داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر