دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ساخت نخستین خانه ریاضیات خیرساز استان بوشهر با کمک یک میلیارد تومانی نادر استوار خیر دشتستانی آغاز شد.\nبه گزارش فکرشهر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر عصر شنبه در این آئین اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی را به صورت جدی در دستور کار داریم و خیرین در استان بوشهر همکاری و همراهی خوبی در این راستا دارند.\n\nاحمد مرادی با اشاره به اینکه در شهرستان دشتستان نیز خیران همراهی خوبی را در زمینه مدرسه‌سازی و ایجاد فضاهای آموزشی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی نخستین خانه ریاضیات خیرساز استان بوشهر در دشتستان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۶۳۹۰
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: ساخت نخستین خانه ریاضیات خیرساز استان بوشهر با کمک یک میلیارد تومانی نادر استوار خیر دشتستانی آغاز شد.
\nبه گزارش فکرشهر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر عصر شنبه در این آئین اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی را به صورت جدی در دستور کار داریم و خیرین در استان بوشهر همکاری و همراهی خوبی در این راستا دارند.

\n\n

احمد مرادی با اشاره به اینکه در شهرستان دشتستان نیز خیران همراهی خوبی را در زمینه مدرسه‌سازی و ایجاد فضاهای آموزشی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی نخستین خانه ریاضیات خیرساز استان بوشهر در دشتستان آغاز شده است.

\n\n

وی با اشاره به کمک یک میلیارد تومانی نادر استوار خیر دشتستانی برای ساخت خانه ریاضیات دشتستان، اضافه کرد: این ساختمان با زیربنای ۶۵۰ متر مربع در دو طبقه ساخته خواهد شد.

\n\n

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تصریح کرد: تلاش داریم که از ظرفیت‌های خیرین در استان بوشهر به صورت ویژه استفاده کنیم و مراکز آموزشی استان را توسعه دهیم.

\n\n

رئیس خانه ریاضیات بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: ریاضیات از علوم پایه و از دروس بسیار مهم است که راه‌اندازی خانه‌های علوم نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت این علم در استان خواهد داشت.

\n\n

طاهر یزدان‌پناه اضافه کرد: از سال ۹۳ تاکنون در چهار شهرستان بوشهر، دشتستان، کنگان و دشتی، خانه ریاضیات احداث شده است و باید تلاش شود، با کمک مسئولان در دیگر شهرستان‌ها نیز این خانه راه‌اندازی شود.

\n\n

وی با اشاره به نقش مهم خانه ریاضیات در افزایش بنیه ریاضی در استان اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات جهانی المپیاد ریاضیات کاربردی نیز هفته آینده در استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

رئیس خانه ریاضیات بوشهر افزود: نهادهای مختلفی در راه‌اندازی و انجام فعالیت‌های مختلف خانه ریاضی استان کمک کردند.

\n\n

وی گفت: از جمله فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای آغاز به‌کار این خانه می‌توان به برگزاری لیگ ریاضی، مسابقات کانگرو، روش حل مسئله و مسابقه ویژه معلمان ابتدایی اشاره کرد.

\n\n

یزدان‌پناه با تقدیر از مشارکت خیرین در ساخت و توسعه خانه‌های ریاضیات در استان، بیان کرد: امیدواریم با افزایش این مشارکت‌ها شاهد توسعه این خانه های ریاضیات در نقاط مختلف استان باشیم.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز به ظرفیت‌های بالای شهرستان دشتستان در علوم مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده‌ها نیز نقش مهمی در بهبود وضعیت علم ریاضی دارند.

\n\n

سید حسن لواسانی‌فرد اضافه کرد: دانش‌آموزان دشتستانی در سال‌های اخیر توانسته‌اند مقام‌های بسیار خوبی را در المپیادها و مسابقات علمی کسب کنند و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت باشیم.

\n\n

لازم به ذکر است که ساخت نخستین خانه ریاضیات خیرساز استان بوشهر با کمک یک میلیارد تومانی نادر استوار خیر دشتستانی آغاز شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر