سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: چهار محموله برنج قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان روز سه شنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل وسائط نقلیه عبوری در یکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان به چهار دستگاه تریلر مشکوک و آنها را توقیف کردند.\n\nوی اضافه کرد: در بازرسی ازاین وسائط نقلیه توقیفی سه هزار کیسه برنج 40 کیلویی قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال بدست آمد.
کد خبر: ۱۶۵۱۰
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: چهار محموله برنج قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان روز سه شنبه به نقل از سرهنگ حمیدرضا انصاری افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در حین کنترل وسائط نقلیه عبوری در یکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان به چهار دستگاه تریلر مشکوک و آنها را توقیف کردند.

\n\n

وی اضافه کرد: در بازرسی ازاین وسائط نقلیه توقیفی سه هزار کیسه برنج 40 کیلویی قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال بدست آمد.

\n\n

انصاری ادامه داد: در این ارتباط چهار نفر متهم دستگیر و به همراه وسائط نقلیه توقیفی و کالای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان تحویل شدند.

\n\n

شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان شاهراه ارتباطی استان های بوشهر و خوزستان با مرکز کشور است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر