سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای 7 بسته بهداشتی در طرح تحول سلامت خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، علیرضا حاجیونی در بازدید از مرکز بهداشتی دشتستان اظهار داشت: راه‌اندازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی امری بسیار مهم به شمار می‌رود و در این مسیر باید از تمام ظرفیت و توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.\n\nوی افزود: امسال با همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی بیشترین تلاش را انجام داده‌ایم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.
کد خبر: ۱۶۵۱۴
سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۹

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای 7 بسته بهداشتی در طرح تحول سلامت خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، علیرضا حاجیونی در بازدید از مرکز بهداشتی دشتستان اظهار داشت: راه‌اندازی و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی امری بسیار مهم به شمار می‌رود و در این مسیر باید از تمام ظرفیت و توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

\n\n

وی افزود: امسال با همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی بیشترین تلاش را انجام داده‌ایم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت با موفقیت انجام شده و بر اساس این طرح، خدمات مراقبت‌های اولیه سلامت، بسته جامع و همگانی سلامت را در مناطق روستایی، عشایر، حاشیه شهرها و شهرها متناسب با نیازهای اولویت‌دار جامعه مستقر می‌کند.

\n\n

حاجیونی از ارتقای سطح سواد سلامت مردم خبر داد و گفت: با این مهم، تلاش می‌شود که عوامل خطر بیماری‌ها را نسبت به سال پایه کاهش دهد، تا بستر لازم برای کاهش بار بیماری‌ها و مرگ‌های زودرس را در سال‌های آتی فراهم آورد.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای 7 بسته بهداشتی در طرح تحول سلامت خبر داد و ابراز داشت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت 7 بسته در این بخش اجرایی خواهد شد که امیدواریم با موفقیت انجام شود.

\n\n

حاجیونی بیان کرد: برای حسن اجرای این طرح، آموزش‌های بهداشتی نیز ارائه می‌شود که موجبات آشنایی بیشتر مردم خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر