چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: مسجد خیرساز امام خمینی(ره) روستای محمد جمالی شبانکاره با هزینه 8 میلیارد ریال افتتاح شد.به گزارش فکرشهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و عمل به دستورات اسلام امری لازم است.حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان افزود: حفاظت و نگهداری از موقوفات امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر اهتمام خاصی داشته باشیم. مسجد محور همه برنامه‌ها در جامعه است و باید در راستای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های مذهبی و دینی در مساجد اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۱۶۵۲
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: مسجد خیرساز امام خمینی(ره) روستای محمد جمالی شبانکاره با هزینه 8 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و عمل به دستورات اسلام امری لازم است.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان افزود: حفاظت و نگهداری از موقوفات امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر اهتمام خاصی داشته باشیم. مسجد محور همه برنامه‌ها در جامعه است و باید در راستای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های مذهبی و دینی در مساجد اهتمام ورزیم.

محمدیان بر لزوم ایجاد موقوفات جدید برای مسجد و نگهداری آن تاکید کرد و خواستار تلاش بیشتر در این عرصه شد.

فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: مسجد کانون معنویت و مرکز فعالیت در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه اسلامی در طول تاریخ بوده است. مسجد کانون همه تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و مهم جامعه اسلامی است.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید با حمایت‌های قاطعانه مقام عظمای ولایت، مردم و برنامه‌ریزی مدبرانه می‌تواند بر همه مشکلات در سال جاری و سال‌های آینده فائق آید.

فرماندار دشتستان ادامه داد: براساس نگرش عدالت‌محوری و مدیریت برنامه‌ای با نگاه انصاف و عدالت برای روستاها و مناطق شهری و شاخص‌ها کوشش خواهیم کرد خدمتگزاری صادق برای مردم باشیم.

زارع ضمن تقدیر از حاج یدالله عمرانی خیر مسجدساز افزود: این مسجد باقیات صالحاتی برای خودشان و اثری ارزشمند برای روستاست.

یدالله عمرانی خیر مسجد امام خمینی (ره) روستای مسجد جمالی نیز گفت: این مسجد با زیربنای 400 مترمربع و مساحت 900 مترمربع با تجیهزات کامل سرمایشی و بهداشتی و بهترین مصالح و مناره با هزینه‌ 800 میلیون تومان احداث شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر