سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از تلف شدن 325 راس دام در بارندگی‌های دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در بازدید از مناطق سیل زده در دشتستان اظهار داشت: از ابتدای بارندگی‌های هفته گذشته تاکنون با تمام توان در راستای امدادرسانی به خانوارهای آسیب‌دیده اهتمام داشتیم.\n\nوی افزود: مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان دشتستان و گروه‌های امداد و نجات از نخستین دقایق بارش‌ها در کنار مردم بودند و بهترین خدمات ممکن را ارائه کردند.
کد خبر: ۱۶۶۱۵
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان از تلف شدن 325 راس دام در بارندگی‌های دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در بازدید از مناطق سیل زده در دشتستان اظهار داشت: از ابتدای بارندگی‌های هفته گذشته تاکنون با تمام توان در راستای امدادرسانی به خانوارهای آسیب‌دیده اهتمام داشتیم.

\n\n

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های مختلف شهرستان دشتستان و گروه‌های امداد و نجات از نخستین دقایق بارش‌ها در کنار مردم بودند و بهترین خدمات ممکن را ارائه کردند.

\n\n

فرماندار دشتستان از تلف شدن 325 راس دام در بارندگی‌های دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: تلفات دامی در بخش سعدآباد 60 راس دام، در بخش آبپخش حدود 100 راس، در بخش بوشکان 40 راس و در بخش ارم 125 راس بوده است.

\n\n

زارع یادآور شد: همچنین بر اثر طوفان و بارش شدید باران، خسارات زیادی نیز به علوفه‌ها و چادرهای مسکونی و اسباب و وسایل خانگی عشایر وارد شده است.

\n\n

به نشته ی فارس، وی بیان کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتستان در آمادگی کامل به سر می‌برد و در صورت ادامه بارش‌ها، امدادرسانی به مناطق مختلف انجام خواهد شد.

\n\n

فرماندار دشتستان ابراز داشت: در 6 بخش شهرستان دشتستان، از روز سه‌شنبه شاهد بارش‌های شدیدی بودیم که در برخی از مناطق شاهد بارش تگرگ نیز بودیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر