چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آب وفاضلاب شهر گناوه گفت: طرح اتصال خط انتقال آب مسکن مهر واقع در پشت نمایندگی ایران خودرو به شبکه شهر، دلیل قطعی آب مشترکان شهر گناوه بوده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مختاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: به رغم اینکه مدت کوتاهی برای عملیات اجرای این طرح پیش بینی شده بود اما به دلیل بوجود آمدن مشکلاتی از جمله نظیر ریزش زمین و مسائل فنی، زمان قطعی آب طولانی شد.\n\nوی اظهارکرد: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده عملیات اجرای این طرح در شب انجام شد و قرار بود در مدت حدود چهار ساعت تمام شود.
کد خبر: ۱۶۷۲۹
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: مدیر آب وفاضلاب شهر گناوه گفت: طرح اتصال خط انتقال آب مسکن مهر واقع در پشت نمایندگی ایران خودرو به شبکه شهر، دلیل قطعی آب مشترکان شهر گناوه بوده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مختاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: به رغم اینکه مدت کوتاهی برای عملیات اجرای این طرح پیش بینی شده بود اما به دلیل بوجود آمدن مشکلاتی از جمله نظیر ریزش زمین و مسائل فنی، زمان قطعی آب طولانی شد.

\n\n

وی اظهارکرد: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده عملیات اجرای این طرح در شب انجام شد و قرار بود در مدت حدود چهار ساعت تمام شود.

\n\n

وی گفت: به محض اتمام اجرای این طرح، آب شهر وصل شد و مشترکان دیگر نگران قطعی نباشند.

\n\n

اطلاع رسانی نکردن قطعی چندساعته آب شهر گناوه سبب گله مندی مردم این شهر شد.

\n\n

شهر گناوه ، مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد که آب آشامیدنی آن از طریق سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد تامین می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر