چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: آرای کمیته انضباطی این هیات در مورد تخلف های صورت گرفته از سوی تیم توحید بوالخیر تنگستان درجریان بازی ناتمام این تیم با سپاهان خورموج در مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان استان بوشهر، صادر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات فوتبال استان بوشهر همواره بر رعایت اخلاق و جوانمردی در ورزش پرطرفدار فوتبال تاکید دارد.\n\nوی بیان کرد: در این ارتباط پس از بررسی تخلف های صورت گرفته در جریان دیدار توحید بوالخیر و سپاهان خورموج از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان بوشهر رای افراد متخلف صادر شد.
کد خبر: ۱۶۸۰۰
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: آرای کمیته انضباطی این هیات در مورد تخلف های صورت گرفته از سوی تیم توحید بوالخیر تنگستان درجریان بازی ناتمام این تیم با سپاهان خورموج در مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان استان بوشهر، صادر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات فوتبال استان بوشهر همواره بر رعایت اخلاق و جوانمردی در ورزش پرطرفدار فوتبال تاکید دارد.

\n\n

وی بیان کرد: در این ارتباط پس از بررسی تخلف های صورت گرفته در جریان دیدار توحید بوالخیر و سپاهان خورموج از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان بوشهر رای افراد متخلف صادر شد.

\n\n

نجفی افزود: بیژن خلیلی بازیکن تیم توحید بوالخیر به دلیل هل دادن و پاره کردن پیراهن داور مسابقه براساس بند 3 و 5 ماده 66 و با رعایت ماده 13 و 61 به مدت 9 ماه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم (غیرقطعی) و30 میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.

\n\n

وی اضافه کرد: سجاد قائدی بازیکن فعال در مسابقه های شهرستان تنگستان نیز به دلیل ورود به زمین مسابقه و حمله ور شدن به داور بازی به عنوان تماشاگر با استناد به بند 5 ماده 66 و با رعایت ماده 13 سه بازی از از همراهی تیم خود در مسابقه های رسمی محروم (قطعی) و 10 میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.

\n\n

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر اضافه کرد: حسین خلیلی (بازیکن تیم توحید بوالخیر) به دلیل توهین و فحاشی و حمله ور شدن به داور مسابقه طبق بند 4 و 5 ماده 66 و با رعایت ماده 13 و 61 شش بازی از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محرومی (غیرقطعی) و مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.

\n\n

نجفی افزود: رضا لایق خواه (سرپرست تیم توحید بوالخیر) به دلیل توهین و فحاشی و حمله ور شدن به داور مسابقه پنج بازی از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی (غیرقطعی) محرومیت و مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.

\n\n

وی ادامه داد: عباس عظیمی فر سرمربی تیم توحید بوالخیر به دلیل توهین و فحاشی به داور مسابقه و رفتار غیرورزشی نسبت به داور مسابقه و براساس بند 4 و 5 ماده 66 و با رعایت ماده 13 و 61 پنج بازی از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محرومی غیرقطعی و 10 میلیون ریال جریمه نقدی (قطعی) شد.

\n\n

نجفی اظهار کرد: تیم توحید بوالخیر نیز به دلیل هجوم تماشاگران منتسب به آن تیم به داخل زمین و حمله ور شدن به داور مسابقه که باعث قطع کامل مسابقه شد براساس ماده 78 و بند 5 ماده 79 و با رعایت ماده 22 نتیجه بازی سه بر صفر به نفع تیم سپاهان خورموج و برگزاری دو بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شد.

\n\n

وی افزود: تیم توحید بوالخیر همچنین بخاطر سر دادن شعارهای غیر اخلاقی و خلاف شئون تماشاگران منتسب به آن در جریان بازی یاد شده طبق بند 3 ماده 79 مبلغ 20 دمیلیون ریال جریمه نقدی(قطعی) شد.

\n\n

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر بیان کرد: احمد جمالی از افراد منتسب به باشگاه توحید بوالخیر به دلیل ورود به زمین مسابقه و حمله ور شدن به کمک داور براساس بند2 و 5 ماده66 با رعایت ماده 13 یک سال محرومیت(غیرقطعی) و 40 میلیون ریال جریمه نقدی(قطعی) شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر